per sisè any consecutiu
Díaz Ayuso anuncia que l'economia madrilenya va créixer un 3% el 2019
La presidenta de la Comunitat celebra les dades perquè «Madrid és la regió que mes creix i ja fa sis anys que ho fem per sobre de la mitjana espanyola»

La presidenta de la Comunidad de Madrid, Isabel DÃaz Ayuso, durante su discurso en el acto de homenaje a las vÃctimas del conflicto armado de Colombia, en la Real Casa de Correos de la Puerta del Sol, en Madrid a 27 de noviembre de 2019. /
La presidenta de la Comunitat de Madrid, Isabel Díaz Ayuso, ha anunciat aquest dijous que l’economia regional va créixer un 3% el 2019, cosa que suposa el sisè any consecutiu amb resultats «positius» per al PIB madrileny.
En un esmorzar informatiu organitzat per la Cambra de Comerç dels EUA a Espanya, Ayuso ha exposat aquesta dada facilitada per la Comptabilitat Regional, una cosa que «no és fruit de la casualitat», sinó conseqüència de l’«esforç i del treball de tots els madrilenys», així com del Govern regional, «que ha aportat estabilitat i confiança a l’economia», unit a les reformes necessàries per incentivar la creació de llocs de treball.
En aquest sentit, la presidenta ha destacat que Madrid ha sigut la regió espanyola que més ha crescut durant els tres últims anys, convertint-se en el motor econòmic de tot el país, segons reconeix la Comptabilitat Nacional. «Madrid és avui l’autonomia més pròspera del país. Portem tres anys consecutius sent la regió que més creix i sis fent-ho per sobre de la mitjana espanyola de manera ininterrompuda», ha celebrat.
Notícies relacionadesAlhora, la cap de l’Executiu madrileny ha indicat com en els dos últims anys a la Comunitat de Madrid s’han creat un de cada quatre llocs de treball i el 23% de les empreses nacionals.
- Compromís amb ERC El Govern es prepara per aprovar al setembre la quitació del deute de Catalunya, extensible a totes les autonomies
- Previsió meteorològica Pluges a Catalunya: el Meteocat activa avisos en aquestes comarques
- Accident Mor un turista català a l'illa indonèsia de Bali mentre realitzava pesca submarina
- Conflicte Sally Rooney podria ser arrestada per delicte terrorista després de mostrar el seu suport a Palestine Action
- Nou autonomies aporten recursos als territoris afectats pel foc