Imatge exterior de la capital

Madrid opta per l'abraçada per ser reconeguda internacionalment com a "ciutat de benvinguda"

L'empresa municipal Madrid Destino proposa a l'Ajuntament de Carmena registrar aquest gest per atreure més turisme

GRAF3973 MADRID  18 12 2017 - La alcaldesa de Madrid  Manuela Carmena  durante la rueda de prensa que ha ofrecido hoy en el Palacio de Cibeles tras destituir al hoy al delegado de Economia y Hacienda  Carlos Sanchez Mato  a quien segun ha dicho  no podia tener  en su gobierno por negarse a aprobar un plan que el mismo habia propuesto EFE Luca Piergiovanni

GRAF3973 MADRID 18 12 2017 - La alcaldesa de Madrid Manuela Carmena durante la rueda de prensa que ha ofrecido hoy en el Palacio de Cibeles tras destituir al hoy al delegado de Economia y Hacienda Carlos Sanchez Mato a quien segun ha dicho no podia tener en su gobierno por negarse a aprobar un plan que el mismo habia propuesto EFE Luca Piergiovanni / Luca Piergiovanni (EFE)

1
Es llegeix en minuts
El Periódico / Agencias

La nova icona amb què Madrid aspira a ser reconeguda mundialment ésl’abraçada, per representar-la com una "ciutat de la benvinguda", ha informat el director de Turismo de Madrid Destino, Miguel Sanz, en la comissió de Cultura i Esport.

La ciutat no s’ha volgut quedar únicament amb un logo institucional, sinó que aposta per "un llenguatge de comunicació visual, una icona gràfica". Així, hi ha ciutats que tenen icones físiques (la torre Eiffel a París, el Big Ben a Londres), i altres icones intangibles (París com 'la ciutat de l’amor', Nova York com 'la ciutat que no dorm mai’).

Notícies relacionades

"Madrid no tenia una icona comunament reconeguda a l’exterior, però hi ha un consens en el sector turístic que una de les característiques de Madrid és que és una ciutat hospitalària, que dona la benvinguda i més quan hi ha moviments que diuen que el turisme no és benvingut", ha indicat Sanz, que ha assenyalat que no hi ha una representació gràfica i visual que identifiqui millor l’acollida que l’abraçada. "Madrid et dona benvinguda i t’abraça. Els braços ens estrenyen, ens abracen", ha definit.

La campanya es llançarà entre el juny i el desembre amb càrrec a Inversions Financieramente Sostenibles (IFS).

Temes:

Turisme