Pau Gasol torna a jugar després de dos mesos de baixa
El pivot va disposar d'alguns minuts en el triomf dels Spurs sobre els Celtics

lmendiola46375584 ame2543 denver estados unidos 28 12 2018 pau gasol de 190101180925 /
La tornada de Pau Gasol va ser un dels aspectes més destacats en la victòria dels San Antonio Spurs sobre els Boston Celtics (120-111) a l’AT&T Center.
Des de la seva última aparició el 4 de novembre, el més gran dels Gasol s’ha perdut 26 partits per la fractura d’estrès que va patir al peu esquerre. Gasol ja s’havia incorporat a la disciplina de l’equip als dos partits anteriors, però Gregg Popovich havia preferit donar-li descans. Davant els Celtics, el tècnic va optar per donar-li entrada durant cinc minuts, en què Pau va capturar cinc rebots i va cometre una falta personal.
Els aficionats posats drets li van dedicar una gran ovació també quan va abandonar el camp.
Notícies relacionadesL’ala-pivot LaMarcus Aldridge va aportar 32 punts i va encapçalar l’atac dels Spurs, que van arribar a anotar 46 punts el tercer període i van completar la remuntada davant dels Celtics de Boston, que van guanyar per 120-111. Els Spurs van anotar 19 de 25 llançaments de camp en el tercer període per a un encert del 76 per cent, el millor per a un quart des de la temporada de 1993 i el dotzè en la història de l’equip.
L’escorta Jaylen Brown amb 30 punts, la seva millor marca en el que va de temporada, va liderar l’atac dels Celtics, que no van poder mantenir a la segona part la mateixa consistència en el seu joc ofensiu, ni la seva defensa va poder frenar la inspiració dels Spurs.
- Entre el dolor i la nostàlgia
- Recomanacions «Dinar de 10»: els elogis al millor restaurant de Cornellà de Llobregat, segons Tripadvisor
- Temps Com controlar la temperatura de casa? Com dormir? Sis consells davant les onades de calor
- Portal de transparència Artur Mas, l’expresident que més gasta
- Mor una treballadora del servei de neteja municipal de Barcelona en plena onada de calor
- BANCA El BBVA manté l'OPA sobre el Sabadell malgrat les condicions del Govern central
- Alerta per altes temperatures: Així pots protegir el teu gos
- Baròmetre municipal de juliol L'habitatge ja és el principal problema de Barcelona: la inseguretat encapçalava la llista des de 2018
- BANCA El Santander ofereix 2.700 milions al Sabadell per aconseguir TSB, segons Reuters
- Pobresa a Catalunya La vida en un garatge de tres nens de l’Hospitalet: «¿Fins quan hem d’estar així?»