NBA
Wembanyama, número 1 del draft, jugarà per als Spurs

El francès Victor Wembanyama ha complert tots els pronòstics i ha sigut el primer seleccionat del Draft 2023. Jugarà per als San Antonio Spurs, que van guanyar el sorteig.
Victor Wembanyama (@vicw_32) is selected 1st overall by the @spurs in the 2023 #NBADraft presented by State Farm! pic.twitter.com/mO9ai0uKu6
— NBA (@NBA) 23 de junio de 2023
Per la seva banda, els Charlotte Hornets van aconseguir Brandon Miller en el segon ‘pick’, en una elecció que va sorprendre els experts, ja que es preveia que el lloc l’ocuparia Scoot Henderson. Els Portland Trail Blazers, amb la tercera selecció, sí que van reclutar el jove de Geòrgia.
Van completar el top 5 els bessons Thompson. Amen Thompson va ser escollit pels Houston Rockets i Ausar formarà part dels Detroit Pistons.
Consulta el top 15 del Draft de l’NBA del 2023
1 Victor Wembanyama (San Antonio Spurs)
2 Brandon Miller (Charlotte Hornets)
3 Scoot Henderson (Portland Trail Blazers)
Notícies relacionades4 Amen Thompson (Houston Rockets)
5 Ausar Thompson (Detroit Pistons)
- Transport públic Així queden els preus dels títols de transport públic a Barcelona fins que acabi el 2025
- Lliga F Escac i mat de les futbolistes al Llevant Badalona: «És el circ més gran que he viscut com a professional»
- Tempesta judicial i política Cerdán no entrega l’acta de diputat i augmenta el nerviosisme del PSOE
- Tempesta judicial i política L’UCO apuntala el relat d’Aldama de les comissions per obres públiques
- Israel obre un nou front de guerra amb el seu atac a l’Iran
- Pla de xoc a Catalunya El Govern destinarà 20 milions d’euros a reformar 70 residències d’avis i a crear 504 places noves
- Higiene bucodental Com eliminar la tosca de les dents a casa: el truc dels dentistes
- El senzill truc per evitar que el teu gos pateixi un cop de calor
- UN INFORME DE L’UCO El mapa de la corrupció: les 18 adjudicacions on van mediar Ábalos, Koldo i Santos Cerdán
- Delta del Llobregat Poques aus, però un paradís per a la flora: ¿què hi ha ara a la llacuna de la Ricarda, afectada per l’ampliació de l’aeroport?