tragèdia al país africà
Almenys 27 nens moren en un incendi en una escola de Libèria
Les víctimes eren estudiants d'un centre d'estudi de l'Alcorà situada als suburbis de Monròvia
Un incendi ha devastat una escola alcorànica a prop de la capital de Libèria, Monròvia, i ha causat la mort, almenys, de27 nens. Les autoritats investiguen la causa del foc, encara desconegut.
«Els nens estaven estudiant l’Alcorà quan es va desencadenar l’incendi», ha dit el portaveu de la policia Moses Carter. La causa es desconeix», ha afegit. El foc va començar la nit de dimarts als suburbis de Monròvia, ha escrit en un tuit el president del país, l’exjugador de futbol George Weah.
Fallades elèctriques
Notícies relacionades«Les meves oracions van dirigides a les famílies dels nens que han mort la nit passada a Paynesville City,»ha afegit el mandatari. «Aquest és un moment molt dur per a les famílies de les víctimes i per a tot Libèria».
És habitual que el foc devori edificis al país africà a causa defallades elèctriquesa les grans ciutats, tot i que no és normal el nombre tan elevat de víctimes que ha produït aquest succés de Paynesville.
- Pacte entre les defenses i les acusacions Superestafa immobiliària: el notari acusat no podrà exercir mai més la professió, mentre algunes víctimes esperen la indemnització
- Baròmetre del febrer El PSOE augmenta el seu avantatge a gairebé 10 punts sobre el PP, mentre Vox creix i Sumar baixa, segons el CIS
- Montmeló Barcelona renova amb la fórmula 1 fins al 2032
- Inèdit Estudien el cos d'un home de 82 anys que en té el d'un de 30: "Una bona part és genètica, però també és entrenament"
- Llengua i integració ERC reclama més cursos de català per a immigrants a Barcelona davant el déficit històric i la nova regularització
