EL SEU CAP CONTINUA LLIURE
Empresonada una dona indonèsia que va gravar el seu cap per demostrar que l'assetjava
El Tribunal Suprem indonesi l'ha condemnat per compartir material íntim mentre que el seu assetjador l'ha deixat en llibertat
undefined48926305 this picture taken on may 10 2019 shows childen whose pare190705214005 /
El Tribunal Suprem d’Indonèsia ha empresonat una dona que va gravar el seu cap per demostrar que l’assetjava. Segons el jutge, Nuril Maknun va infringir la privacitat del seu cap al compartir les converses gravades sense el seu permís i haurà de complir una pena de sis mesos de presó.
D’altra banda, el mateix Tribunal ha deixat en llibertat el director de l’escola en la qual treballa malgrat haver quedat provat que li trucava en repetides ocasions amb to lasciu i sexual.
Notícies relacionadesLa dona, farta de l’assetjament telefònic que patia per part del seu superior fa un temps que va decidir començar a gravar aquestes converses fora de to per a enviar-les a un tercer i denunciar els fets, una cosa que per al tribunal ha sigut suficient per ficar-la a la presó.
La decisió del tribunal no permet apel·lacions i la dona, a més, haurà de pagar una multa de prop de 30.000 euros com a multa.
- Naufragi a Indonèsia La menor rescatada a Indonèsia al Santi, bussejador voluntari espanyol: «Si són morts no passa res. Però jo els vull amb mi, si us plau»
- Assentament Suport a Albiol pel desallotjament de Badalona
- "Si paro atenció, sento l’infinit"
- Resum de l’any cultural Els millors llibres del 2025
- Aquesta nit A TV3 El resum de Quim Masferrer
- Anàlisi del fenomen del suïcidi (I) Per què els homes moren més per suïcidi: una bretxa que no és innata i creix amb l’edat
- Naufragi a Indonèsia La menor rescatada a Indonèsia al Santi, bussejador voluntari espanyol: «Si són morts no passa res. Però jo els vull amb mi, si us plau»
- Sinistre al Pròxim Orient Els turistes de l’accident a l’Aràbia Saudita eren de la província de Barcelona
- Loteria catalana 01379, primer premi de la Grossa de Cap d’Any 2025
- Loteria catalana 29181 i 15376, quarts premis de la Grossa de Cap d’Any 2025
