catàstrofe
Trobats els cadàvers de dos espanyols morts al terratrèmol del Nepal
Els cossos dels dos muntanyencs trobats són un home i una dona

Fotografia de les ruïnes del poble Kanjin Gompa, devastat després del sisme. /
La policia ha trobat aquest dissabte a la vall nepalesa de Langtang els cadàvers de 53 persones, entre ells els de dos espanyols, que van quedar sepultats per l'allau que es va produir a l'abril arran del devastador terratrèmol que va patir el Nepal.
Segons ha assegurat Satendra Yadav, subinspector de la policia del districte de Rasuwa --on es troba la vall de Langtang--, els dos muntanyencs espanyols trobats són un home i una dona i els seus cadàvers "seran portats aviat en helicòpter a Kàtmandu".
Notícies relacionades"Estem intentant obtenir més detalls" sobre les víctimes, ha afegit Yadav, que ha concretat que van trobar els cossos enterrats en una zona on continuen "desaparegudes unes 150 persones", entre elles quatre espanyols.
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- TURISME BCN reprèn l’estudi sobre fluxos de creueristes que va suspendre la covid
- SOROLL Terrassa pacificarà el carrer d’Arquimedes després d’anys de queixes veïnals
- Transformació de montjuïc Barcelona ampliarà el Sant Jordi Club fins als 9.000 espectadors
- Integració Piera, en estat de xoc després de l’incendi que va arrasar la mesquita
- OPOSICIONS Exclòs un aspirant a Bombers per presumpte frau de la llei trans