EL CONFLICTE DEL PRÒXIM ORIENT
Arriba a Còrdova el cadàver del militar espanyol mort al Líban
El ministre de Defensa, Pedro Morenés, ha rebut el fèretre del caporal Soria, de 36 anys, que va morir aquest dimecres
El cadàver del caporal Francisco Javier Soria Toledocadàver Francisco Javier Soria Toledo, mort aquest dimecres al Líban, ha arribat a l'aeroport de Còrdova i serà traslladat a l'Institut Anatòmic Forense de la capital cordovesa per practicar-li l'autòpsia.
Les restes del militar han arribat a Còrdova en un helicòpter procedent de la base aèria de Morón de la Frontera (Sevilla), on s'han traslladat des del Líban en un avió de la Força Aèria espanyola.
El ministre de Defensa, Pedro Morenés, ha rebut el fèretre a Còrdova i, una vegada es practiqui l'autòpsia al cadàver, les restes mortals del caporal Soria seran desplaçades fins a Cerro Muriano (Còrdova), on s'ubica la seva unitat, la Brigada d'Infanteria Mecanitzada Guzmán el Bueno X (Brimz X).
El caporal serà condecorat amb la Creu del Mèrit Militar amb distintiu vermell, la màxima distinció militar, a l'haver mort en acte de servei i reunir les condicions per la seva trajectòria a les Forces Armades i el seu servei al Líban, on s'ha desplegat en dues ocasions.
Soria, de 36 anys, va morir aquest dimecres al sud del Líban en el marc de l'escalada de la violència entre Israel i el grup xiïta Hezbol·là.
- Això és el que significa que els fills no facin cas als seus pares a la primera, segons el psicòleg Álvaro Bilbao
- Investigació oberta El nen mort a Valls va estar tot el matí al cotxe mentre el pare treballava
- Tragèdia a Lleida Jordi i Omar, les dues víctimes de l'incendi de Torrefeta: "Vam sortir a buscar-los, però era com estar a l'infern"
- Universitat ¿Qui és Ramón Flecha, el catedràtic de la UB acusat d’abús sexual per 14 universitàries?
- Universitat Catorze universitàries acusen un catedràtic de la UB d’abús sexual
- Alejandro Valverde: "Pogacar és el candidat a la victòria, però no ho tindrà fàcil amb Vingegaard"
- Despullar un sant
- ¿Violència gratuïta o esport noble?
- Scariolo anuncia que deixa la selecció després de l’Eurobasket i posarà rumb al Reial Madrid
- Alcaraz, a ritme de rècord a tercera ronda a Wimbledon