A PARTIR DE LES 08.00
Les 17 medalles olímpiques i l'incendi de La Gomera
La crisi que afecta el sector farmacèutic i les festes majors de Catalunya que se celebren aquesta setmana, altres temes destacats.
L'informatiu d'EL PERIÓDICO fa un repàs de totes les medalles aconseguides per l'equip olímpic espanyol, l'última la plata aconseguida ahir per l'equip de bàsquet.
La Gomera crema des de fa nou dies en un incendi que ja ha arrasat 3.700 hectàrees i que afecta especialment el parc nacional de Garajonay.
Notícies relacionadesLa crisi ha arribat a les farmàcies de Catalunya. L'aplicació de les mesures d'austeritat del Govern i la Conselleria de Salut estan asfixiant el sector. Lesfestes majors de Catalunya, també afectades per les retallades, es reinventen en un panorama en què són més necessàries que mai.
A El Periódico de l'Estiu destaquen l'entrevista a la 'bailaora' Maria Pagés i el record d'Idoya Noain de l'ocupació de Wall Street el 17 de setembre del 2011.
- Els missatges de Feijóo el dia de la dana deixen en evidència Mazón
- El temporal porta al límit la costa i el cabal dels rius a Girona i BCN
- Investigació oberta Mossos rastreja el GPS del mòbil de Jonathan Andic per reconstruir els seus passos
- Festes Aquests són els regals de segona mà més sol·licitats pels catalans: una opció més sostenible que triomfa a Nadal
- Tradicions amb encant El poble de Catalunya que té un pessebre vivent de més de 200 persones: dia, horari i entrades
