Moda
C. Tangana llança una col·lecció per a Bershka
L’artista s’afegeix al grup Inditex i dissenya roba i accessoris inspirats en el seu últim disc, ‘El Madrileño’

C Tangana /
C. Tangana ara s’escolta i es porta. El cantant fa un pas més en la moda i s’afegeix al grup Inditex amb una col·lecció de peces d’aire esportiu i accessoris inspirada en el disc que l’ha consolidat com artista, ‘El Madrileño’. La col·lecció està disponible ‘online’ a la web de Bershka i en botigues físiques seleccionades.
L’artista, que a finals d’abril va llançar la seva firma de moda, Late Checkout, una col·lecció que reflecteix a la perfecció el seu estil modern i únic, un còctel entre ser castís i extravagant, ara se submergeix una mica més en la indústria tèxtil per treure una col·lecció de peces i accessoris inspirats en el gran èxit del seu últim disc.
Línies ‘unisex’
C. Tangana (Madrid, 1990) s’ha afegit a Bershka, la línia de moda més trencadora i jove que pertany a Amancio Ortega –fundador del grup tèxtil Inditex–, amb l’objectiu de vestir un públic que exigeix les últimes tendències.
Notícies relacionades«La col·lecció uneix tradició i modernitat, esport i elegància, Espanya i l’Amèrica Llatina», ha explicat la firma aquest dijous en una nota de premsa. De la mateixa manera que ‘El Madrileño’ és un disc de consens que no discrimina oients, la nova col·lecció aposta per siluetes tant masculines com femenines, fins i tot es podria parlar del terme unisex, ja que els dissenys estan plantejats per a tots els gèneres.
Americanes, pantalons, samarretes, conjunts de xandall i dessuadores són algunes de les peces que reflecteixen l’essència d’‘El Madrileño’ en aquesta nova línia que també compta amb l’obra d’Iván Floro, artista que ha fet dels seus olis una extensió estètica de l’univers de C. Tangana.
- Vacances Missatge urgent de la policia pel que està passant amb les persianes a les segones residències i pisos que passen moltes hores buits
- PAU 2025 ¿Què se n’ha fet de l’Eric i el Pau, els dos alumnes que van treure la millor nota en la selectivitat de l’any passat a Catalunya?
- Fruit d’un acord amb el Govern estatal Catalunya ‘busca’ funcionaris per als seus ajuntaments: comença la selecció de 218 places
- Homenatge a Casa Leopoldo
- Previsió de l’Aemet Torna la calor: els termòmetres pujaran a partir d’aquest dijous a tot Espanya i arribaran de nou a màximes de 40 graus
- Guia pràctica ¿Què fer si et toca un Euromillones i ets l'únic encertant?
- Serveis Socials Barcelona denuncia i aparta una treballadora que desviava prestacions socials
- Estat autonòmic Sánchez accelera les transferències a Euskadi mentre continua aturada la delegació d’immigració a Catalunya
- Festival Una epopeia de soroll atonal a l'hora del vermut: així s'inaugura el Primavera Sound a 6 quilòmetres del Fòrum
- Procés judicial L’entramat de Cellex suma 40 milions d’euros en actius a Luxemburg