Moda

C. Tangana llança una col·lecció per a Bershka

L’artista s’afegeix al grup Inditex i dissenya roba i accessoris inspirats en el seu últim disc, ‘El Madrileño’

C Tangana

C Tangana / ELISENDA PONS (Delegaciones)

1
Es llegeix en minuts
EFE

C. Tangana ara s’escolta i es porta. El cantant fa un pas més en la moda i s’afegeix al grup Inditex amb una col·lecció de peces d’aire esportiu i accessoris inspirada en el disc que l’ha consolidat com artista, ‘El Madrileño’. La col·lecció està disponible ‘online’ a la web de Bershka i en botigues físiques seleccionades.

L’artista, que a finals d’abril va llançar la seva firma de moda, Late Checkout, una col·lecció que reflecteix a la perfecció el seu estil modern i únic, un còctel entre ser castís i extravagant, ara se submergeix una mica més en la indústria tèxtil per treure una col·lecció de peces i accessoris inspirats en el gran èxit del seu últim disc.

Línies ‘unisex’

C. Tangana (Madrid, 1990) s’ha afegit a Bershka, la línia de moda més trencadora i jove que pertany a Amancio Ortega –fundador del grup tèxtil Inditex–, amb l’objectiu de vestir un públic que exigeix les últimes tendències.

Notícies relacionades

«La col·lecció uneix tradició i modernitat, esport i elegància, Espanya i l’Amèrica Llatina», ha explicat la firma aquest dijous en una nota de premsa. De la mateixa manera que ‘El Madrileño’ és un disc de consens que no discrimina oients, la nova col·lecció aposta per siluetes tant masculines com femenines, fins i tot es podria parlar del terme unisex, ja que els dissenys estan plantejats per a tots els gèneres.

Americanes, pantalons, samarretes, conjunts de xandall i dessuadores són algunes de les peces que reflecteixen l’essència d’‘El Madrileño’ en aquesta nova línia que també compta amb l’obra d’Iván Floro, artista que ha fet dels seus olis una extensió estètica de l’univers de C. Tangana.

Temes:

C Tangana