PRESENTA 'ME GUSTA'
Shakira estrena música i imatge
La colombiana llança nou 'single' en col·laboració amb el cantant de reggaeton Anuel AA
Shakira torna musicalment parlant. Acaba de llançar el seu nou single, ‘Me gusta’, un tema marcat per aquest ritme llatí que ho envaeix tot i deixa espai per a poc, el reggaeton, amb el qual torna a fer ballar els seus seguidors. La colombiana s’ha unit a Anuel AA en aquesta cançó aperitiu del que ha d’arribar.
L’estrena no ha estat exempta de crítiques. Tot i que molts dels seus seguidors aplaudeixen tornar a escoltar un tema inèdit de l’artista després de tancar ‘El Dorado Tour’ amb una pel·lícula documental, d’altres destaquen que «aquest paio canta fatal» i li preguntin directament a les xarxes: «¿Com pots cantar amb un paio que no sap fer res més que denigrar les dones?».
Notícies relacionadesAl so cal afegir-hi la imatge, tan important en les seves presentacions. Shakira llueix una llarga cabellera i un elaborat pentinat amb un toc oriental. Tot això uns dies abans que, el 3 de febrer, un dia després del seu 43è aniversari, la de Barranquilla i J’Lo, actuïn en el descans de la Super Bowl, a Miami. «Crec que el missatge que vull donar amb la meva actuació és ‘Mira, soc una dona i soc llatina’. No ha sigut fàcil per a mi arribar on soc. Ser a la Super Bowl és una prova que tot és possible. Que els somnis d’una nena de Barranquilla es poden fer realitat. Jo seré allà, donant-ho tot», va explicar davant l’esdeveniment.
L’estrena d’aquest nou tema arriba també després que –en relació amb la seva parella, Gerard Piqué, amb qui té dos fills– comentés recentment: «El matrimoni m’espanta. No vull que em vegi com la dona, prefereixo que em vegi com la nòvia. Vull que pensi que tot és possible depenent del comportament».
- A Barcelona Un cotxe es precipita a la rambla del Carmel al sortir d’un pàrquing marxa enrere
- MÚSICA Rosalía anuncia un àlbum fet "per primer cop sense por del fracàs"
- Platja El pacífic poble a només 15 minuts de Santa Coloma de Gramenet: espectacular
- Gir judicial Jonathan Andic, de testimoni a investigat: ¿què sabem i què no de la mort del fundador de Mango?
- ACTUALITAT BLAUGRANA El Barça rep a la fi de l’Ajuntament la llicència de primera ocupació del Camp Nou
- Platja El pacífic poble a només 15 minuts de Santa Coloma de Gramenet: espectacular
- Científic de prestigi Manel Esteller deixa l’Institut Josep Carreras després d’una auditoria per presumptes irregularitats
- A Barcelona Un cotxe es precipita a la rambla del Carmel al sortir d’un pàrquing marxa enrere
- NEGA QUALSEVOL POLÈMICA Hansi Flick, sobre Lamine Yamal: «té una actitud molt professional, en la seva vida privada no m’hi fico»
- Gir judicial Jonathan Andic, de testimoni a investigat: ¿què sabem i què no de la mort del fundador de Mango?