ESPERIT MULTIGENERACIONAL
Gigi Hadid i Kate Moss posen juntes
Stuart Weitzman ha unit en la seva nova campanya les supermodels i el fotògraf Mario Testino
Gigi Hadid i Kate Moss comparteixen protagonisme en la nova campanya de Stuart Weitzman, el sabater de les celebrities que fabrica a Espanya.
Hadid, de 22 anys, va saltar a la fama al ser nomenada una de les 12 millors models principiants en el número anual del 2014 de Sports illustrated. Les seves mides (86-60-89) i la seva actitud l’han convertit en una de les instamodels més venerades, així com en uns dels àngels de Victoria’s Secret més sol·licitats del moment. És la top a qui tots els dissenyadors, revistes i firmes volen fitxar, i això tenint en compte que el seu salari anual supera els tres milions de dòlars.
La model més influent dels 90
Per la seva part, Kate Moss, als 43 anys, ostenta el títol de la model més icònica i influent dels anys 90. La maniquí britànica, que es va donar a conèixer com a supermodel el 1992 quan Calvin Klein la va escollir com a imatge de les seves fragàncies, encara avui protagonitza nombroses i sonades campanyes.
Ara, la nord-americana i la britànica posen juntes per primer cop per a la col·lecció de primavera-estiu 2018 de Weitzman, que a més va acompanyada d’un divertit vídeo amb curiositats sobre la seva vida.
I és que la nova publicitat de sabates de luxe farà història perquè per primera vegada reuneix Hadid i Moss, que han posat per al fotògraf de moda peruà Mario Testino. Les diferents imatges capten les dues belleses que representen l’esperit multigeneracional de la firma calçant els hits de la col·lecció per a la primavera que ve. Per un costat, la top més mediàtica i polèmica de la història de la moda i, per l’altre, Hadid, que juntament amb la seva germana Bella estan revolucionant la passarel·la.
Amb el record de les seves llegendàries campanyes i amb la mirada posada en el futur, Weitzman proposa una sèrie d’imatges en què destaca la incorporació d’un model masculí, Jordania Barrett. Cada una de les imatges de Hadid, Moss i Barrett interactuant reflecteix la frescor i l’exquisidesa dels dissenys que van des de funcionals botins fins a exquisides sandàlies.
- Jordi Tarrés: "M’han trasplantat el fetge i el ronyó. Mai m’hauria imaginat veure’m així"
- La Coca-Cola de Josep Cuní
- LLEI DE MEMÒRIA DEMOCRÀTICA El Govern xifra en més d’1,5 milions les peticions de nacionalitat per la llei de nets
- Endarrerir el rellotge ¿Quin dia és el canvi d’hora a Espanya? L’horari d’hivern 2025 és a tocar
- El gran repte d’Arrieta
- Educació Més de 325.000 alumnes amb necessitats educatives específiques no reben el suport necessari a Catalunya
- Barcelona Andrea Tova, mexicana a Catalunya: “Em vaig equivocar de país. No sabia que parlaven català”
- Sancions Possible multa per posar un cartell d’alarma a casa sense tenir el servei contractat: fins a 100.000 euros
- Ciclisme El Tour 2026 es decidirà a Alpe d’Huez
- Control viari Els radars fixos permeten reduir un 20% els accidents greus o mortals a Catalunya en els últims 20 anys