A '¡HOLA!'
Cristina Pedroche i David Muñoz es donen el 'sí, vull'
La presentadora s'ha convertit en la dona del xef de DiverXO en vambes i texans, tal com va prometre
Una de les parelles de moda, la formada per la presentadora Cristina Pedroche i el xef tres estrelles Michelin del DiverXO, David Muñoz, s'han convertit en marit i muller. Ho publica aquest dimecres la revista '¡Hola!', que explica que els enamorats s'han donat el "sí, vull" en texans i vambes, tal com va anunciar ja fa diverses setmanes la noia.
Diu el setmanari que ha sigut una cerimònia intimíssima (només amb els pares dels nuvis i el notari) i a casa.
Els nuvis, que surten junts des de finals del 2014, van intercanviar aliances (en or negre i dissenyades per ells mateixos) dissabte passat.
AMB EL COLLARET DE L'ÀVIA
Notícies relacionadesElla portava uns texans negres i una brusa de color coral, cua i un collaret amb el seu nom. "Era l'únic especial --era de la seva àvia-- que portava". David, amb totes les seves arracades, també en esportives i amb pantalons foscos.
Pedroche ja va anunciar a principis d'aquest mes que el casament amb el cuiner era "imminent" i va dir que després de l'íntima cerimònia se n'anirien a menjar junts. No obstant, aquest dissabte, després de la cita amb el notari "David se'n va anar a treballar i jo vaig anar a casa dels meus pares a menjar amanida de pollastre i un pastís de xocolata que em va fer la meva cosina Marta", recull la revista.
- Ferran Olivé, tresorer del FC Barcelona: "Limak té més solvència tècnica que totes les constructores espanyoles"
- Urbanisme Les obres a l’interior de l’estació de Sants desorienten els viatgers
- TRIBUNALS La justícia reactiva la investigació de la mort d’Andic
- SANITAT València tampoc fa tots els cribratges de càncer
- Carmen Llasat, presidenta de l'Observatori de Zones Inundables de Catalunya: "El que ha passat al Montsià pot passar en qualsevol punt del litoral"
- A Barcelona Un cotxe es precipita a la rambla del Carmel al sortir d’un pàrquing marxa enrere
- Gir judicial Jonathan Andic, de testimoni a investigat: ¿què sabem i què no de la mort del fundador de Mango?
- Gira "Tantas Cosas que contar" La Oreja de Van Gogh, amb Amaia Montero de nou, torna als escenaris: concert al Sant Jordi el 2026
- Ports El Port de Tarragona participa en dos projectes relacionats amb el desplegament de drons en entorns portuaris
- Futbol El Barça amplia el seu acord de patrocini amb Spotify fins al 2030