Als 68 ANYS
Mor la dissenyadora igualadina Sita Murt
La creadora, habitual en les passarel·les més importants de Barcelona i Madrid, ha mort a conseqüència d'un càncer

Sita Murt, als premis Català de l’Any del 2012, al Teatre Nacional de Catalunya.
La dissenyadora i empresària catalana Sita Murt ha mort aquest dilluns als 68 anys com a conseqüència d'un càncer, segons ha informat Ràdio Igualada.
Murt, nascuda a Igualada el 1946, va participar amb els seus dissenys en importants passarel·les de moda de tot Espanya, com la Fashion Week de Barcelona o Cibeles, a Madrid.
GUARDONS
Va rebre el premi al Mèrit Exportador (2002) i el premi Barcelona és Moda (2008).
Sita Murt comercialitzava els seus productes a través de l’empresa familiar Esteve Aguilera SA.
La dissenyadora formava part d'una família vinculada al món de la pell i del gènere de punt. Amb seu a Igualada, la seva firma té gairebé 2.000 punts de venda a tot el món i s'ha convertit en un dels màxims exponents de la moda catalana.
Notícies relacionadesRecentment, la seva empresa va superar el procés concursal després de reorganitzar la xarxa comercial i fer una forta aposta per l'exportació.
La firma catalana de moda Sita Murt va llançar a principis d'aquest mes botiga 'on line' a Espanya i Portugal. La companyia també ha renovat la seva web amb la incorporació d'un blog, a més d'informació de la firma i les seves col·leccions.
- ‘La cita’ Sandro Rosell i els seus amics especials de presó: dos funcionaris, dos exinterns i un capellà
- BARCELONEJANT Cunyades de luxe en la gala més top
- Polèmica RTVE demanarà una auditoria del televot espanyol després del suport aclaparador a Israel
- Àustria guanya Eurovisió i Melody s’immola
- Prèvia del derbi català Un nou vídeo de l’atropellament massiu a Cornellà revela que la conductora ja havia arrossegat aficionats abans