Un megaconcert patriòtic uneix Springsteen, Metallica i Rihanna a Washington
Desenes de milers de persones es congreguen davant del Capitoli per honrar els veterans de guerra
Desenes de milers de persones es van congregar aquest dimarts davant del Capitoli a Washington per honrar els veterans de guerra en un megaconcert on Bruce Springsteen, The Black Keys, Metallica i Rihanna van barrejar la seva música amb missatges patriòtics de la mà de famosos com Tom Hanks o Meryl Streep.
L'anomenat 'Concert per al valor', un espectacle gratuït de tres hores amb motiu del Dia dels Veterans, es va celebrar als Estats Units i va reunir desenes d'estrelles de la música, del cine i la televisió al National Mall.
Bruce Springsteen, The Black Keys, Metallica, Dave Grohl, Rihanna, Eminem, Carrie Underwood, Jennifer Hudson i Zac Brown Band van formar un cartell que es va amanir amb les aparicions sobre l'escenari de famosos com Meryl Streep, Jamie Foxx o Bryan Cranston ('Breaking bad').
Els organitzadors van emetre a més un missatge en vídeo del president dels EUA, Barack Obama, que va donar les gràcies a "els homes i dones que es van prestar voluntaris per servir" l'Exèrcit, i altres dels actors Tom Hanks i Reese Witherspoon i el director Steven Spielberg, que van relatar històries d'excombatents.
Jennifer Hudson va ser l'encarregada de cantar l'himne nacional, i després va donar pas a Dave Grohl, el líder dels Foo Fighters, que va emocionar la multitud amb versions acústiques dels seus temes 'My Hero' i 'Everlong'.
Notícies relacionadesZac Brown Band va invitar després a l'escenari Springsteen i Grohl per fer una versió de 'Fortunate son', la cançó que Creedence Clearwater Revival va popularitzar el 1969.
Va arribar després el torn de Metallica i el penúltim acte va ser per a Rihanna, que va pujar a l'escenari vestida amb una granota amb capa plena de lluentons negres i un collaret de diamants.
- Patrimoni històric Alerta per la contínua demolició d’estacions de ferrocarril centenàries
- Els excessos de la paternitat Els pares helicòpter aterren a la facultat per protegir els seus fills
- La gestió de la dana Mazón va veure vídeos de les inundacions a El Ventorro i ara sospesa dimitir
- Anàlisi L’operació sortida de Mazón i la jugada a tres bandes: Catalá, Pérez Llorca i Mompó, en els llocs clau
- La responsabilitat política Moment ‘Crim i càstig’, anàlisi
- Crisi a la Generalitat Valenciana Mazón dimiteix sense convocar eleccions i apel·la a Vox per nomenar un nou president
- La tarda que Lamine va fer un petó a l’escut
- El Barça s’aferra al seu atac
- Una periodista ‘d’alt impacte’ atrapada a El Ventorro
- Vilaplana testifica per aclarir les incògnites de la tarda del 29-O
