TRAMPOLÍ TELEVISIU
18 famosets es capbussen
El concurs '¡Mira quién salta!' torna amb participants sortits d'un 'reality'

Maribel Sanz.
Famosos de pa sucat amb oli i d'altres amb aspiracions a estrella van saltar ahir a la piscina en la segona edició de ¡Mira quién salta!.
El llarg trampolí de set metres va passar a ser una passarel·la, on els 18 concursants, sortits d'algun reality de Telecinco, van passejar amb poca roba simulant ser sirenes, superherois de Marvel o consagrades estrelles de l'univers. Les siluetes en remull van presumir de pell tatuada, de supercossos amb bíceps tridimensionals i d'estilismes més propis d'un ball de disfresses que no d'esportistes.
Tot i això, sens dubte, el més sorprenent de tots els participants és l'endeví Sandro Rey. Un fenomen que mostra el seu fràgil físic a l'estil d'un xaman amb ungüents.
En aquesta competició, a més del singular vident, hi participa el terror de les nenes, l'exconcursant de GH Arturo Requejo, que en la seva primera intervenció es va esforçar a mostrar els seus dots físics; la presentadora Laura Manzanedo va debutar tan sofisticada com tatuada. L'empresària Olivia Valere sembla que hagi arribat directament de Marbella vestida de daurat per mullar-se carregada de quilos, gairebé tan excèntrica com l'actriu mexicana Andrea García, coberta de randes de cap a peus.
SALT DE L'ÁNGEL / L'ex de Pipi Estrada Miriam Sánchez va lluir un sosteniro amb mans que li semiocultava els pits. L'exmiss Espanya Andrea Huisgen va simular el salt de l'àngel amb amb unes mànigues. Les periodistes Belén Rodríguez i Ángela Portero es van deixar anar i van presumir de silueta, mentre que l'actor Aaron Guerrero, Chechu a Médico de familia, va destacar per la seva discreció.
L'exboxejador Javier Castillejo i Benjamín Zarandona, exfutbolista del Betis, van mostrar les seves actituds atlètiques. L'extronista de MYHYV Leo Cámara va lluir un eslip amb pedreria. Maribel Sanz, l'exmodel i exdona de Sergio Dalma, participa amb el seu fill Sergi. Miguel Ángel Nicolás. L'especialista en moda de Telecinco es va presentar amb un megatatuatge als pectorals; Patricia Martínez, exnòvia d'Escassi, va saltar amb un triquini i el ballador Rafael Amargo va posar flamenc.
- Vacances Missatge urgent de la policia pel que està passant amb les persianes a les segones residències i pisos que passen moltes hores buits
- PAU 2025 ¿Què se n’ha fet de l’Eric i el Pau, els dos alumnes que van treure la millor nota en la selectivitat de l’any passat a Catalunya?
- Homenatge a Casa Leopoldo
- Fruit d’un acord amb el Govern estatal Catalunya ‘busca’ funcionaris per als seus ajuntaments: comença la selecció de 218 places
- Previsió de l’Aemet Torna la calor: els termòmetres pujaran a partir d’aquest dijous a tot Espanya i arribaran de nou a màximes de 40 graus
- Guia pràctica ¿Què fer si et toca un Euromillones i ets l'únic encertant?
- Serveis Socials Barcelona denuncia i aparta una treballadora que desviava prestacions socials
- Estat autonòmic Sánchez accelera les transferències a Euskadi mentre continua aturada la delegació d’immigració a Catalunya
- Festival Una epopeia de soroll atonal a l'hora del vermut: així s'inaugura el Primavera Sound a 6 quilòmetres del Fòrum
- Procés judicial L’entramat de Cellex suma 40 milions d’euros en actius a Luxemburg