Pilar Rubio debuta com a dissenyadora de moda sinistra

La presentadora dóna a conèixer els seus models al seu bloc i a la web, on els comercialitza

1
Es llegeix en minuts
MIREYA ROCA / Barcelona

En plens rumors de reconciliació ambSergio Ramos,Pilar Rubioha presentat la col·lecció que ha creat per a la firma Metalhead Clothing.

Des de Londres, on resideix actualment, lapresentadora ha donat a conèixer, tant al seu bloc com a la pàgina web, on comercialitza els seus sinistres models inspirats en el 'heavy metal' i en l'estètica gòtica. Ha estat la mateixa Rubio qui, a través del seu compte deTwitter, ha anunciat als seus seguidors el seu debut com a dissenyadora de moda.

Notícies relacionades

 "Després de moltafeina, ja tenim a la web la nova col·lecció que he dissenyat per a Metalhead Clothing. ¡¡Espero que us agradi!!", podia llegir-se al bloc de moda que posseeix la presentadora i que porta per títol 'Viste, siente, quiere'.

Ella mateixa s'ha encarregat de pujar les imatges dels models al seubloc. A les fotos, apareix la intèrpret de 'Piratas' posant amb diferents models com samarretes superposades i amb efecte trencat;  jeans desgastats; minivestits amb acabats asimètrics iesfilagarsats, així com detalls metàl·lics com tatxes. "Moltes gràcies a tots per recolzar aquest gran somni que és per a mi Metalhead Clothing", explica.