A partir de les 15.00 hores
L'excel·lent temporada turística de Barcelona, a 'El informativo'
La Diada ultima els preparatius per a la gran marxa per la independència
L'informatiu d'EL PERIÓDICO destaca l'augment de pernoctacions de turistes estrangers a Barcelona, que la situen com a quart destí europeu. A més, la Diada ultima els preparatius per a la gran marxa per la independència de demà: arribaran a la capital catalana més de 1.000 autocars.
A Catalunya, alguns metges de família han trobat un mètode per evitar el pagament de la taxa de l'euro per recepta per a pacients amb dificultats econòmiques. A més, el ministre d'Indústria, Energia i Turisme, José Manuel Soria, demanarà explicacions a les petroleres per l'augment del preu dels carburants i no descarta un nou augment de la llum.
La Casa Reial estrena pàgina web amb la voluntat de "millorar la comunicació amb tots els espanyols".
Notícies relacionadesEl Barça lluirà la senyera en la seva segona equipació per a la temporada que ve, segons una exclusiva del diari 'Sport'.
En música, mor el guitarrista de Los Sírex, Manolo Madruga, cinc dies després de la mort del bateria del quintet, Lluís Gomis.
- Longevitat Viure a prop del mar no allarga la vida: a l’interior d’Espanya es viu fins a 10 anys més que a la costa
- L’emotiu concert que va contraprogramar Rosalía
- La ‘condemna’ a García Ortiz com a ‘fals culpable’
- Gemma Mengual: "Vam ser conillets d’Índies i vam fer coses que ara no es farien ni de conya"
- El Govern central desbloqueja la llei de Junts contra la multireincidència
- Els blocadors beta deixaran de prescriure’s després d’un infart sense seqüeles: una revisió d’estudis confirma que no serveixen
- Bullying, inacció i silenci: «El bullying comença a casa quan criem un nen tirà»
- Llista mundial ‘Divinize’ de Rosalía es converteix en la primera cançó en català que debuta al Top50 Global de Spotify
- Crisi a la Generalitat Valenciana Feijóo vaticina que el relleu de Mazón «sortirà bé» i Vox avisa: «No tenim por d’eleccions»
- Negociacions trencades Tot el que va quedar al calaix de la taula entre el PSOE i Junts a Suïssa després de 19 cites
