Catalunya garantirà l'atenció sanitària als sense papers que faci tres mesos que estan empadronats
Iniesta, millor jugador de l'any de la UEFA, un altre tema destacat, a partir de les 08.00 hores
Catalunya garantirà l’atenció sanitària als sense papers que faci tres mesos que estan empadronats. /
L'Informatiu d'EL PERIÓDICO destaca que la Generalitat garantirà l'atenció sanitària pública als sense papers que faci un mínim de tres mesos que empadronats. El Servei Català de Salut els expedirà una targeta sanitària específica.
Mariano Rajoy va descartar que el Govern apugi l'IVA i l'IRPF en els Pressupostos del 2013, segons va anunciar després de reunir-se amb François Hollande a la Moncloa. L'Audiència Nacional va concedir ahir la llibertat condicional a l'etarra Iosu Uribetxebarria, un dels segrestadors d'Ortega Lara i que pateix càncer de ronyó amb metàstasi. A Catalunya, els Mossos van detenir dimarts dos adolescents com a presumptes autors d'almenys vuit incendis a Roses.
Els Castellers de Vilafranca van completar ahir una de les millors actuacions de la seva història. En esports, Iniesta va ser elegit millor jugador de l'any de la UEFA. I a la cartellera de cine destaquen aquesta setmana 'Abraham Lincoln' i 'Les aventures de Tadeu Jones'.
- Recomanacions "Inoblidable": el bar de Mataró aclamat per les seves saboroses tapes
- Almenys 7 persones viuen entre ruïnes a les Cases Barates
- Tres ferits en caure part de l'estructura de l'escenari d'un festival de jotes
- Amb Liam Neeson El racó de Sant Cugat del Vallès que està ja en la història del cinema
- Aquest dilluns L’Audiència de Barcelona jutja una àvia per abusar del seu net a Igualada