El Govern ultima una reforma per a la venda de preferents
Merkel i Hollande instaran Samaràs a complir les reformes, altres temes destacats, a partir de les 08.00 hores
L'Informatiu d'EL PERIÓDICO destaca la reforma financera que ultima el Govern i que inclou canvis en la venda de preferents. Parla sobre això la redactora en cap d'economia, Olga Grau.
Primera reunió d'Angela Merkel i François Hollande, que instaran el primer ministre grec, Andonis Samaràs, a complir els seus compromisos de reformes. A Catalunya, el portaveu del Govern, Francesc Homs, va fer una crida a celebrar una Diada en la qual es llanci un missatge contundent d'afirmació nacional.
Notícies relacionadesEl seminudisme es consagra als carrers de Barcelona malgrat la normativa que el prohibeix des del maig del 2011. També a la capital catalana, l'emblemàtic bar El Vaso de Oro, a la Barceloneta, compleix 50 anys amb una salut de ferro.
Avui arriba al cine una de les estrenes més esperades:Los Mercenarios 2. És la segona entrega de la saga protagonitzada pels actors més musculosos de Hollywood.
- Longevitat Viure a prop del mar no allarga la vida: a l’interior d’Espanya es viu fins a 10 anys més que a la costa
- L’emotiu concert que va contraprogramar Rosalía
- La ‘condemna’ a García Ortiz com a ‘fals culpable’
- Gemma Mengual: "Vam ser conillets d’Índies i vam fer coses que ara no es farien ni de conya"
- El Govern central desbloqueja la llei de Junts contra la multireincidència
- Els blocadors beta deixaran de prescriure’s després d’un infart sense seqüeles: una revisió d’estudis confirma que no serveixen
- Bullying, inacció i silenci: «El bullying comença a casa quan criem un nen tirà»
- Llista mundial ‘Divinize’ de Rosalía es converteix en la primera cançó en català que debuta al Top50 Global de Spotify
- Crisi a la Generalitat Valenciana Feijóo vaticina que el relleu de Mazón «sortirà bé» i Vox avisa: «No tenim por d’eleccions»
- Negociacions trencades Tot el que va quedar al calaix de la taula entre el PSOE i Junts a Suïssa després de 19 cites
