ROCKER PER HALLOWEEN
¡És Harrison Ford!

¡És Harrison Ford!_MEDIA_1 /
AHarrison Ford,de 69 anys, li va la marxa i, com a prova, la seva particular disfressa de Halloween. L'actor es va transformar en un rocker: perruca llarga, pantalons de zebra, samarreta de calaveres, jupa vermella i guants negres de ciclista amb tatxes. Així va assistir a una festa celebrada dilluns a Brentwood, Los Angeles. El protagonista d'Indiana Jonesva recordar els vells temps en què va treballar d'ajudant de The Doors, quan era jove.Ford va arribar a la celebració acompanyat de la seva dona,Calista Flockhart,disfressada amb una vestimenta similar. L'actriu va triomfar amb una perruca blanca, ulleres d'aviador, collar i braçal de gos, texans de zebra i botes negres.
- Cas sota investigació L’Ana Julia va rebre a la presó regals dels funcionaris a canvi de sexe
- Mor Margot Friedländer, supervivent de l’Holocaust
- A Sagrada Família Barcelona compra un altre bloc de pisos a l'Eixample per tanteig i retracte
- Mor James Foley, el director predilecte de Madonna i responsable de dues pel·lícules de la saga ‘Cincuenta sombras de Grey’
- Mercat immobiliari Gonzalo Bernardos és molt pessimista amb el futur de la vivenda: «Veurem gent a...»
- Emergència a la costa Tornada a les mascaretes als municipis confinats pel núvol de clor: «Hi havia una oloreta de piscina que flipes»
- Escalada bèl·lica Trump anuncia que l’Índia i el Pakistan han firmat un alto el foc «immediat»
- Debat energètic La gran apagada tensiona la ‘majoria antinuclear’ a Catalunya
- Programa Venera La sonda espacial soviètica cau a l'oceà Índic després de mig segle en l'òrbita terrestre
- Ancoratges