EL CENTRAL DEL BARÇA SERÀ IMATGE DE LA LÍNIA MASCULINA

Piqué es casa amb Mango

Una imatge del ’making off’.

Una imatge del ’making off’.

1
Es llegeix en minuts
CARMEN MUÑOZ
BARCELONA

Gerard Piqué es convertirà a aquest pas en personatge de l'any 2011. És estrany el dia en què els mitjans de comunicació no parlen d'ell ja sigui per comentar els seus encerts o errors al terreny de joc o per revelar una nova dada de la seva vida personal. Ahir, quan dues revistes del cor publicaven en portada les explícites fotos que confirmen l'idil·li que el blaugrana manté amb la cantant Shakira, es va donar a conèixer que el futbolista ha fitxat per la firma de moda Mango. L'empresa catalana ha elegitPiqué per convertir-lo en la nova imatge de la línia d'home H.E. by Mango durant les temporades primavera/estiu i tardor/hivern del 2011.

L'empresa que presideixIsak ­Andic va emetre un comunicat en què assenyala que «l'èxit i la professio­nalitat» han estat els valors que han fet que Mango aposti pel jove fut­bolista.

Mango buscava un home jove, amb personalitat, desenfadat i amb un estil propi, i considera que el central del Barça reuneix totes aquestes qualitats.

Notícies relacionades

Amb el fitxatge dePiqué,l'empresa catalana copia per a la moda d'home l'estratègia de les campanyes de dona, en què les seves protagonistes han estat estrelles comPenélope CruziScarlett Johansson. Fins ara la línia masculina havia estat presentada només per models professionals, alguns d'ells molt coneguts, comAndrés VelencosoiJoan Kortajarena.

L'assetjament de la premsa rosa aPiquéés un tema recurrent al vestidor i la sala de premsa del Barça. Ahir, li va tocar parlar aXavi amb els periodistes esportius. I l'assumpte, com era d'esperar arran de la publicació de les fotos, va tornar a sortir. Al ser preguntat com portaPiqué la persecució,Xavi va respondre: «El veig bé, tranquil, bromista com sempre, s'entrena bé, afectat no el veig».