PASSAREL·LA BENÈFICA
La dona de Josep Carreras, model solidària
La dona de Josep Carreras,Jutta Jäger (foto), la pintoraLluïsa Sallent i la model Elsa Ankavan ser algunes de les dones que van desfilar dilluns per recaptar fons per a la Fundació Síndrome de Down. L’acte benèfic, que va recol·lectar 10.650 euros, va ser presenciat pel tenor barceloní,Alèxiade Grècia i Juan Antonio Samaranch, entre d’altres.
- Educació a Catalunya Niubó avança que les proves de competències bàsiques no han anat bé: «Remuntar els resultats no serà fàcil»
- Un pla que va impulsar el Govern Aragonès El Barça i Unió de Pagesos impugnen les zones protegides ampliades a prop de l’aeroport de Barcelona
- Baròmetre de juny Enquesta CIS: El PSOE es dispara i aconsegueix el seu màxim avantatge sobre el PP malgrat els escàndols judicials
- La nova Casa Blanca Les protestes contra Trump s’estenen per tot els EUA
- Mobilitat Unes obres al metro de Barcelona tallaran la L4 i la L11 durant tot juliol i agost
- Nits de cine El plaer de disfrutar d’una pel·li a l’aire lliure
- Patrimoni Patum, el ritme únic de la festa de Berga
- Ruta amb bicicleta Un itinerari que uneix el Ripollès i la Garrotxa
- CATA MAYOR Coratge a la nova Mesa del Chef
- Microcosmos per a caminants Els millors locals d’un dels millors carrers del món