PRESENTEN LA PEL·LÍCULA 'NE TE RETOURNE PAS'
Monica Belluci i Sophie Marceau donen la cara a Cannes després d'ensenyar els cossos

Bellucci i Marceau, avui a Cannes. /
Monica Bellucci i Sophie Marceau han donat avui la cara per la pel·lícula que presenten al Festival de Cannes després de causar cert enrenou al mostrar-se despullades a la portada d'una coneguda revista francesa.
L'actriu italiana i la francesa han comparegut davant la premsa internacional després de la projecció deNe te retourne pas, la cinta dirigida per la francesa Marina De Van, que va tenir el valor de reconèixer que la seva pel·lícula "no té missatge".
Escassa química
Belluci --melena llisa, rebeca i faldilla ajustada, tot en negre i un senzill i gairebé inapreciable penjoll-- i Marceau --amb un top en tons xampany amb escot paraula d'honor tan baix que quedava per sota de la línia visual de la taula darrere de la qual compareixia en conferència de premsa--, van lluir escassa química mútua.
I això després queParis Matchles mostrés en portada en el seu últim número, a disposició de tothom als quioscos de la Croisette, i amb un reportatge en què totes dues es llançaven piropos mutus.
"Ens hem d'acceptar"
Davant la premsa internacional a Cannes, totes dues, no obstant, a penes es van mirar i per moments va semblar que s'ignoraven, i això malgrat que al film de De Van interpreten el mateix personatge, en un intent de pel·lícula d'intriga que va donar peu a preguntes sobre la identitat i la personalitat.
La italiana va asseverar: "El problema de la identitat no es resol en tota una vida. Ens hem d'acceptar i viure amb el que és un mateix".
Trio de dones
Bellucci --que pròximament interpretarà junt amb Nicholas Cage la nova versió de la casa Disney deL'aprenent de bruixot-- ha assegurat que el que li va interessar de la pel·lícula que s'exhibeix a Cannes fora de competició va ser "l'univers tan particular" compost per De Van.
"Em va encantar aquest trio de dones, perquè Sophie m'inspira", va dir l'actriu transalpina en gairebé l'única referència amb mirada inclosa a la seva íntima companya de sessió fotogràfica.
"M'encanta transformar-me en una altra", ha agregat Marceau, que és actriu, i que va completar la feina: "No em pertorba fer-ho però, és clar, en el cine".
La mirada d'un periodista
"¿Què és la realitat, finalment?", ha arrodonit la francesa, mentre Bellucci mirava sense parar d'un costat a l'altre de la sala de premsa com sense voler fixar-se en ningú dels presents.
La italiana, que va dir en algun moment que el seu aspecte "mediterrani" va tenir un paper important per a la seva elecció com a intèrpret en aquest film, va acabar amb un: "¿I només als ulls?", quan un periodista brasiler li va assegurar que va disfrutar mirant la seva mirada.
Notícies relacionadesMoviment de melena, i a una altra pregunta. Algunes preguntes fetes més tard per part de la premsa internacional van agafar desprevinguda Marceau, que se'n va sortir com va poder i es va molestar visiblement quan una periodista va al·ludir després a una eventual mala recepció d'aquesta cinta de dones que no opta a premi a Cannes.
"Si fes cas al que diu la gent i els periodistes, no treballaria en això", havia dit un instant abans la Belluci per la pregunta que va irritar la francesa. Totes dues van sortir de lloc, separades, firmant autògrafs.
- Pronòstic delicat Operat d’urgència el ferit greu per l’atropellament de Cornellà
- ACTUALITAT BLAUGRANA Flick, sobre la rua multitudinària: «Em vaig quedar impressionat. Va ser increïble»
- Àustria guanya Eurovisió i Melody s’immola
- Quan falten dos anys per a les municipals Els alcaldes de Junts que endureixen les condicions del padró: «Hem declarat la guerra als okupes»
- SETGE SOBRE GAZA Vent en contra per a Israel: crítiques i aïllament de Trump a Macron passant per la premsa anglosaxona
- EL GIRO D’ITÀLIA Ayuso torna a desafiar Roglic i li retalla un altre segon
- Fórmula 1 Alonso i Sainz il·lusionen a Imola a l’entrar entre els sis primers
- TEMPORADA CITYZEN EN BLANC El Crystal Palace guanya la FA Cup i deixa el City amb les mans buides
- DUEL AL PIZJUÁN El Reial Madrid converteix Dean Huijsein en el defensa més car de la seva història
- Tensió a Cornellà La conductora de l’atropellament múltiple, en llibertat