EL CANTANT D'EL EJIDO RECULL A BADALONA EL PREMI ONA D'OR PER LA SEVA TRAJECTÒRIA CINEMATOGRÀFICA
Manolo Escobar anuncia que versionarà 'Mi carro' amb El Koala
VMvanolo Escobares va acostar ahir fins a Badalona per rebre l'Ona d'Or de l'11è premi Família per la seva trajectòria cinematogràfica i constatar, de passada, que, als seus 75 anys, segueix sent un artista estimat, respectat i present en la memòria col.lectiva. Recolzat pels seus admiradors i fent gala d'un fi sentit de l'humor,Escobarva anunciar que pròximament cantarà una nova versió de la popularMi carroambEl Koala,el músic malagueny que es va convertir en un fenomen mediàtic l'any passat amb la cançóOpá, yo viazé un corrá."Ho hem de concretar, però segur que acceptaré la seva proposta, perquèEl Koalaés un artista que em cau molt bé", va dirEscobar,que va confessar que sentia "curiositat" per veure com serà la versió de la cançó que el va catapultar a l'èxit.
I no és l'únic projecte d'Escobar,que també va explicar que continua la seva gira amb l'espectacle de petit formatDe Manolo a Escobar,dirigit perXavier Albertí,i prepara un disc per Nadal amb noves cançons.
En la roda de premsa, al matí, el cantant va respondre les preguntes dels joves periodistes i també les de veterans seguidors com l'empresariRicardo Ardévol,antic mànager d'Escobar,iDaniel Arasa,director de CinemaNet.
A la tarda,Escobarva anar al Teatre Principal de Badalona, on va rebre el guardó per la seva trajectòria cinematogràfica, amb més de 20 cintes. Tres d'elles, les més visionades del cine espanyol. Tot i queEscobarnomés en va recordar dues:Un beso en el puertoiJuicio de faldas.
FILMS SIMILARS
"Vaig fer cine perquè era cantant", va explicarEscobar,que va reconèixer que totes les seves pel.lícules eren iguals. Fent gala de la seva ironia,Manolova dir que li hauria agradat ser un "noiAlmodóvar". Ja seriosament, va confessar que li hauria agradat treballar ambJosé Luis Garci,i que la seva pel.lícula favorita ésAllò que el vent s'endugué."La vaig veure més de 60 vegades al cine Windsor de la Diagonal", va explicar.
Notícies relacionadesEl Teatre Principal de Badalona es va omplir de públic que va bolcar sobre l'artista el seu afecte i la seva admiració de sempre, al llarg d'un acte presentat perJoan Armengol.També van assistir a la citaJusto MolineroiFrancisco García Prieto.
Escobarva desgranar records, "tots grats", però va lamentar no figurar en cap enciclopèdia del cine espanyol. "En canvi, sí que hi apareixAntonio Molina,que va ser cantant com jo", es va queixarEscobar,que va aclarir que el que sempre li ha agradat és el teatre.
- Platja El pacífic poble a només 15 minuts de Santa Coloma de Gramenet: espectacular
- Balanç comercial d’equipaments municipals Agonia comercial en mercats de la província de BCN
- Els mals hàbits dels ‘boomers’ desafien el sistema de salut
- Tendència urbana El tardeig s’expandeix per locals de tot tipus amb (i sense) permisos d’Interior i amb queixes de l’oci a Catalunya
- El conflicte del Pròxim Orient L’Iran apel·la a la diplomàcia i Israel mata dos caps
- ASSUMPTES PROPIS Idoia Salazar, presideix l’Observatori de l’Impacte Social i Ètic de la Intel·ligència Artificial (OdiseIA): "Conviurem amb agents d’IA de tu a tu"
- ‘BLOSSOMS SHANGHAI’ La confiança
- Alba Petisco, gimnasta: "La gent ja em mira amb uns altres ulls. Les millors saben que existeixo"
- Tennis Alcaraz s’exhibeix contra Bautista i jugarà la final de Queen’s
- FUTBOL L’Andorra de Piqué s’imposa i torna a Segona Divisió