vi
Mingortiz 2015, un vi deliciós i de bona guarda
Aquest vi de Finca Allende procedeix d'una vinya de Briones plantada amb tempranillo el 1964

zentauroepp42684962 vino onbarcelona180327124925
Finca Allende és un dels cellers de referència en la història contemporània de la Rioja. Amb l’anyada 2015, Miguel Ángel de Gregorio presenta dos nous vins de parcel·la –Mingortiz i Gaminde– que s’uneixen als seus desitjats i exclusius Mártires i Calvario.
Mingortiz 2015 prové d’una vinya a Briones plantada amb tempranillo l’any 1964. Té un bonic color cirera negra. Al nas revela intenses aromes de fruita negra com els nabius i les móres, embolcallades amb un perfum d’espècia dolça com l’anís.
Mingortiz 2015
Finca Allende PVP: 37,60 €
A la boca, una entrada sedosa amaga una bona trama tànnica amb una textura de pols de cacau. Al final s’allarga tornant a mostrar un perfum de cirera madura i notes especiades de la bóta amb fumats i xocolata negra. Un vi deliciós, profund i de bona guarda del qual s’han elaborat 12.000 ampolles.
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Sector elèctric Iberdrola reforça la seva liquiditat amb una línia de crèdit de 2.500 milions
- Perfumeria i cosmètica Puig factura 2.299 milions el primer semestre, un 7,6% més
- Construcció Habitatge insta les comunitats a pactar un nou pla de 6.660 milions
- Anàlisi i predicció de BBVA Research L’economia catalana alentirà el seu creixement fins a l’1,5% el 2026
- Boom turístic Els hotels sumaran 52.000 habitacions fins al 2028 a tot Espanya