Per a morros fins
3 bons restaurants de Barcelona per al cap de setmana: Aürt, El Filete Ruso i Four Corners
Si encara no has decidit on anar a dinar o sopar, aquí tens tres adreces on disfrutaràs d’una bona taula

S’acosta el cap de setmana i sempre sorgeix el mateix dubte, la mateixa pregunta. ¿A quin restaurant s’ha d’anar? Nosaltres no en tenim la resposta definitiva, però sí una que es podria acostar bastant al que busques. Per això hem seleccionat tres restaurants on anar el cap de setmana. Són aquests. ¡A disfrutar!
Aürt

Artur Martínez celebra tres anys en les aplaudides barres del seu restaurant barceloní sense desvincular-se del negoci familiar, El Buen Gusto. Diverses barres al vestíbul de l’Hotel Hilton Barcelona Diagonal Mar, amb els 18 comensals asseguts davant els cuiners. Així va ser la visita del nostre cronista ‘gastro’ Pau Arenós a Aürt tres anys després.
El Filete Ruso

¿El filet rus és un mos de tsar o de treballador? Expressat de manera col·loquial, és una hamburguesa arrebossada, una hamburguesa que no necessita pa. L’especialitat tindria el seu equivalent en els ‘kotleti’ o els ‘pojarski’, que són família de totes les carns picades i arrebossades del món. A Barcelona, el restaurador Claudio Hoyos l’ofereix des del 2010 a El Filete Ruso.
Four Corners

Aquesta pizzeria, a l’ombra de la Torre Glòries, proposa unes addictives peces de massa súper gruixuda (uns tres centímetres) de vores cruixents amb originals combinacions que responen al ‘Detroit style’: n’hi ha una que porta mandonguilles, formatge cheddar, mozzarella, parmesà i pecorino, salsa amb vodka i alfàbrega, i una altra que es fa amb un pesto de pistatxos, mozzarella, mortadel·la, burrata i parmesà. El restaurant és als baixos del nou Hotel The Hoxton, que ha instal·lat al seu terrat una taqueria anomenada Tope. Si en vols més informació, aquí ho tens tot sobre Four Corners.
Ja ets subscriptor o usuari registrat? Inicia sessió
Aquest contingut és especial per a la comunitat de lectors dEl Periódico.Per disfrutar daquests continguts gratis has de navegar registrat.
- Els bars de Gràcia, en peu de guerra per un veto i un error de l’Ajuntament
- El mirador de la Torre de Collserola ofereix vistes gratis
- El metro retirarà més de 700 màquines de venda de targetes per evitar ciberdelictes
- L’esborrament del mòbil del fiscal
- Xoc entre Vox i l’Església a Catalunya pel cas de Jumella
- Lacra social Toc de queda, llei més severa i pares responsables: França busca tallar d’arrel la creixent violència juvenil
- Catàstrofe natural Les pluges torrencials deixen més de 230 morts i centenars de desapareguts al Pakistan i l’Índia
- Successos Protecció Civil posa en alerta el pla Infocat per risc d’incendi a les Terres de l’Ebre, Ponent i l’Empordà
- Mort Mor l’expresident d’Aragó Javier Lambán
- Afganistan: un any de la victòria talibana