ÀPAT TRENCADOR
Bouquet Experience: menjar, beure, riure i aprendre
Aquest restaurant de l'Eixample converteix un menú temàtic en un acte interessant i divertit

bouquet /
Difícil, per no dir impossible, trobar una proposta gastronòmica com la de Bouquet Experience (Roger de Llúria, 35). Un menú temàtic i un enòleg que és mestre de cerimònies, professor de protocol, àrbitre de futbol, showman i company de taula, entre altres coses, i que converteix l'àpat en la cosa més interessant i divertida que et pot passar en els últims mesos.
Toni Cot -apunta aquest nom perquè hauria de tenir un programa de televisió ja-, és l'home que pretén "canviar-te la vida" ensenyant-te una targeta groga perquè et serveixes malament el vi i il·lustrant-te sobre el camí de Santiago (si aquest és el tema del menú que estàs tastant).
Rialles, complicitat...
Notícies relacionadesEls comensals s'asseuen a taula i Cot, en només segons, es guanya el grup amb la seva fina ironia i les seves explicacions sobre vins, gastronomia, cultura i el que calgui. Rialles, complicitat... Tanta que, sense adonar-te'n, a l'arribar a casa repasses la pel·lícula del sopar i et recordes fent el goril·la, amb cops al pit inclosos, mentre xarrupaves un vi amb la boca oberta mirant a terra. Però per fi saps com s'ha d'agafar bé una copa i amb què maridar un formatge o un peix o un marisc, entre moltíssimes altres coses.
Bouquet Experience, que a més és un restaurant de cuina catalana de mercat que suggereix maridar cada plat amb una beguda (fins i tot vodka per a una escudella), munta més d'una vintena de sopars temàtics, amb preus que oscil·len entre els 40 i els 75 euros.
- La futura gran plaça davant l’edifici Estel contraria els veïns
- Accés a la universitat ¿On es poden veure les notes de selectivitat 2025 a Catalunya a partir d’aquest dimecres? Consulta aquest cercador
- Les filles de Totón Comella impulsen el llegat familiar
- Trump afirma que Espanya és un "problema" per a l’Aliança Atlàntica
- Un problema a l’alça Catalunya imposarà multes als pacients que agredeixin sanitaris
- Al carrer Misericòrdia Moren dues persones en un incendi en un habitatge a Mataró
- Al Congrés Els socis eleven les condicions per mantenir el seu suport al Govern central
- Entrevista Álvaro Bilbao, neuropsicòleg: «Hem oblidat que als nens cal educar-los i que necessiten normes»
- Sector bancari El BBVA estudia si manté o retira l’opa pel Sabadell davant les condicions imposades pel Govern central
- FUTBOL Modric fitxarà per l'AC Milan després del Mundial de Clubs