L’esgarrifós presagi del nou Nostradamus sobre el tràgic desenllaç del submergible Titan

Craig Hamilton-Parker és un psíquic conegut com el nou Nostradamus. Les seves prediccions són tingudes en compte perquè ha encertat avançant la pandèmia del coronavirus, el ‘brexit’ o la mort de la reina Isabel II d’Anglaterra, entre d’altres.
Recentment, Hamilton-Parker va parlar sobre la desaparició del Titan, el submergible que es dirigia a les restes del Titanic i que va desaparèixer diumenge. La predicció la va fer basant-se també en el que va passar amb el vaixell britànic que va naufragar el 1912.
En aquest sentit, va esmentar que l’ocorregut amb el Titanic va ser una «espècie de maldició» i uneix la desaparició del Titan a una altra maledicció, però «de rics i privilegiats».
Llibre premonitori escrit 14 anys abans
Per fer-ho, té en compte la «predicció» que va fer l’escriptor britànic Morgan Robertson a ‘The Wreck of the Titan’ o ‘Futility’, escrit 14 anys abans de l’enfonsament del Titanic (és a dir, el 1888) i que explica com un transatlàntic, el més gran i luxós de l’època, s’enfonsa després de xocar amb un iceberg a l’Atlàntic Nord en el seu viatge inaugural entre Nova York i Southampton.
El Titan de Robertson només disposava de 24 bots salvavides que amb prou feines tenien cabuda per a menys de la meitat de les 2.500 persones, passatgers i tripulació, que anaven a bord, i entre les quals es trobaven algunes de les grans fortunes del planeta i una important representació de les figures més selectes de l’alta societat anglesa i nord-americana. Per acabar de filar molt prim, les dues embarcacions (la real i la de Robertson) coincidien en característiques com el pes, la longitud i la capacitat de passatgers.
«Submergible tripulat»
A més, en l’obra de Robertson es parla d’«un submergible tripulat, de classe ciclop, dissenyat per portar cinc persones a les profunditats a 4.000 metres», una descripció que podria ser del submergible Titan.
Notícies relacionadesPer reforçar la seva teoria relacionada amb la maledicció del Titanic i el Titan, va explicar que a la famosa pel·lícula ‘Titanic’ dirigida i escrita per James Cameron i protagonitzada per Leonardo DiCaprio «eren constants tragèdies, una rere l’altra».
No és l’única predicció que ha fet recentment Hamilton-Parker. De fet, el món tremola davant el seu vaticini més inquietant: una guerra mundial que tindrà origen en un «conflicte accidental a Taiwan».
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Energia Red Eléctrica ja va alertar al febrer del risc de "desconnexions severes" de llum pel 'boom' de les renovables
- MOBILITAT Controls a les carreteres gironines pel pont de l’1 de maig
- Nova instrucció als registres El Govern aprova una instrucció per fer efectiva la prohibició dels ventres de lloguer
- Successos Un piròman provoca nou incendis en mitja hora a Cambrils i deixa danys en comerços i restaurants
- Conseqüències de l’apagada El Govern té un pla b amb reserves de gasoil per si hi ha una altra apagada
- Entrevista Joan Gabriel Bergas, catedràtic en Enginyeria Elèctrica de la UPC: "Són set 'barcelones' que van caure de cop"