Tuit viral

Farala, ‘la noia nova de l’oficina’, es jubila

L’anunci publicitari dels vuitanta ha tornat a les xarxes socials dècades després

Farala, ‘la noia nova de l’oficina’, es jubila
1
Es llegeix en minuts
El Periódico

Farala, ‘la noia nova a l’oficina’, és un personatge publicitari que va deixar empremta en tota una generació quan als anys vuitanta el poder de la televisió era absolut a l’hora de fer efecte en els espectadors.

El juny del 1985 es va emetre per primera vegada l’anunci d’una colònia, Farala, que utilitzava una dona jove que comença a treballar en una oficina amb fil conductor del reclam publicitari. El secret del seu èxit va ser, sobretot, l’enganxosa cançó que acompanyava l’espot, que va convertir el «tenemos chica nueva en la oficina» en un eslògan de l’imaginari col·lectiu i una expressió habitual.

Una usuària de Twitter, Ana Hidalgo @Anahil46, ha convertit un tuit en el qual recorda l’anunci just quan la protagonista ja hauria de tenir uns 60 anys, suficients com per jubilar-se.

Notícies relacionades

El tuit replica un altre que ja es va fer viral el 2019 amb el mateix missatge, probablement calculant que ja entrava en edat de prejubilació si Farala, la dona de ficció de l’anunci, seguís en el mercat laboral.

El debat sobre la seva edat de jubilació ha inundat les xarxes socials amb usuaris que es plantejaven el seu estatus laboral i la seva edat.

Temes:

Publicitat