BOGERIA COL·LECTIVA PEL PAPER HIGIÈNIC
La calculadora de paper higiènic: aquest és el temps que et durarà el que tinguis aquesta quarantena
Després de declarar-se l'estat d'alarma, milers de persones van acaparar les existències de paper de vàter que hi havia als supermercats

mdedios52778923 barcelona 13 03 2020 sociedad caprabo en el barrio de sants 200314151830 /
Poc després que el president del Govern, Pedro Sánchez, declarés l’estat d’alarma pel coronavirus a Espanya, milers de persones van sortir al carrer i van anar directes als supermercats per acaparar tot el paper higiènic disponible. Però ¿quant paper higiènic es necessita realment per sobreviure a la quarantena? ¿Són suficients les existències que es tenen a casa o s’hauria de comprar algun rotllo més?
Ara es pot calcular amb l’ajuda d’una pàgina web en la qual, a més, també hi ha alguns consells sobre com fer durar els rotllos i quines alternatives hi ha al paper higiènic.
L’únic que s’ha de fer és respondre les preguntes de quants rotllos de paper es posseeixen i quin és l’«ús» individual. Després, la calculadora farà la seva màgia i mostrarà quant duraran aproximadament els rotllos de paper higiènic que es tenen a casa.
Notícies relacionadesA més, també es pot utilitzar el mode expert, en què és possible detallar més paràmetres com la durada de la quarantena, el nombre de fulls i el consum exacte de paper higiènic.
«En la majoria dels casos, les necessitats reals se sobreestimen considerablement i el paper higiènic encara pot durar molt temps. Amb aquesta calculadora, esperem resoldre aquest problema tan d’actualitat prenent-lo amb humor. Li volem recordar a la gent que en la majoria dels casos no és necessari buidar les lleixes del supermercat i acaparar tant paper higiènic a casa», comenta el director d’aquest projecte.
- Partit Popular Toni Nadal, al Congrés del PP: «A Mallorca parlem català, no mallorquí»
- El mapa territorial Enquesta CIS: El PSOE assetja cinc governs autonòmics del PP en l’equador de la legislatura
- Comerç La FNAC d’El Triangle s’acomiada avui amb grans rebaixes
- Segona vida (II) María Vasco, bronze a Sydney"Quan em vaig retirar vaig començar de zero, com un nadó. Em van deixar sola"
- BARCELONEJANT Obre el primer Bikini Lab