Masclisme en el futbol
Assetjament sexista a una àrbitra: un futbolista li demana una fel·lació i rep insults des de la grada
La italiana Giulia Aurora va expulsar el jugador, de 14 anys, després que es baixés els pantalons
Serà sancionat amb un any sense jugar a futbol tot i que podrà reduir el càstig amb bon comportament

arbitra-1
Partit de juvenils a Itàlia, entre el Treporti i el Miranense pel torneig Giovanissimien Mestre. Els nens amb prou feines tenen 14 anys, però tant ells com la grada sembla que té un objectiu comú.
L’àrbitra de 22 anys Giulia Nicastro es converteix en el focus de les crítiques i els insults. En un moment del partit, un dels jugadors es baixa els pantalons: "A veure si tens els ous d’expulsar-me. ¡Menja-me-la!"
Immediatament la col·legiada li va treure la targeta vermella i va expulsar el noi del terreny de joc, però els insults van créixer encara més a les grades, on hi havia els pares dels menors, i des d’on la convidaven a prostituir-se.
El jugador del Treporti Calcio ha sigut sancionat amb un any sense jugar a futbol i multat amb 100 euros, tot i que aquest càstig es pot veure reduït a la meitat si fa un curs al Departament d’Igualtat d’Oportunitats del municipi de Cavallino-Treport,en el qual resideix .
Segons publica ‘Reppublica’, el noi haurà d’ajudar el club en tasques de neteja de vestidors, tallant la gespa o col·laborant per a la preparació dels entrenaments. El president, Renzo Mavaracchio, considera que el noi ho va fer malament però no el poden abandonar. "Potser es qüestiona aquesta decisió en el poble, però la nostra tasca com a club que treballa amb nois és fer-los entendre que ho van fer malament, però sense marginar-los".
En un comunicat, el director esportiu del club va assegurar que havien demanat disculpes per aquest comportament a l’organitzador i que farien el mateix amb l’àrbitra, amb qui estaven intentant contactar, i posaran a disposició dels menors i dels seus pares un psicòleg per millorar un comportament que qualifiquen d’inadequat.
Notícies relacionades"Som conscients de la gravetat del que va passar i alguns ja han admès la seva responsabilitat i s’han disculpat. Emprendrem un camí educatiu".
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Presumpta administració deslleial Els Mossos confisquen documents i joies als marmessors de Pere Mir
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Energia El Govern central exigeix per a aquesta mateixa tarda a REE i totes les elèctriques totes les dades sobre l'apagada
- Educació superior Creix més del 50% el nombre d’universitaris que han de compaginar estudis i treball en només tres anys
- Infraestructures Renfe prepara 9.000 trajectes en bus per al tall de Rodalies entre El Prat i Vilanova de l'1 al 4 de maig
- Plataformes digitals La moderadora de continguts de Meta registra un ero històric: 2.062 acomiadaments a la torre Glòries
- Educació a Catalunya Més del 40% d’aspirants a estudiar Magisteri a Catalunya no aproven les proves d’accés