IMPRUDÈNCIA FATAL
Grava la seva pròpia mort al treure el cos per la finestreta del cotxe
La turista russa estava de vacances a Punta Cana amb el seu fill i una amiga

turistarusa
Una turista russa ha mort de forma tràgica mentre gravava un vídeo fent 'topless' a l'interior del cotxe en què viatjava per una autopista de Punta Cana.
Es deia Natalia Borodina i tenia 35 anys. Treballava com a agent immobiliària a Cannes, França, país on residia. Passava uns dies de vacances a la República Dominicana, amb el seu fill, de 8 anys, i una amiga ucraïnesa, Ivanna Boirachuk, de 32 anys.
Dimarts passat va ser un dia plujós i les dues amigues van sortir a passejar per la localitat en cotxe. Segons la policia dominicana, la dona russa es trobava sota els efectes d'alguna droga psicoactiva.
Cop contra un senyal
Borodina, que anava al seient de l'acompanyant, es va treure la part de dalt del biquini, es va quedar mig despullada i va treure mig cos fora de la finestreta. La seva amiga, mentrestant, conduïa amb una mà i amb l'altra gravava l'ocurrència de Borodina. En pocs segons, Boirachuk no va veure que davant seu hi havia un pou d'aigua, va perdre el control del vehicle i es va acostar massa al costat dret de la carretera. En aquell moment, Borodina es va donar un cop al cap contra un pal.
La fatal imprudència va quedar registrada en un vídeo.
Notícies relacionadesEncara que Borodina va arribar amb vida a l'Hospital de Verón, a la província de La Altagracia, les seves ferides al cap eren massa greus i va morir poques hores després.
El vídeo sota aquestes línies pot ferir la sensibilitat de l'espectador:
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Energia Red Eléctrica ja va alertar al febrer del risc de "desconnexions severes" de llum pel 'boom' de les renovables
- Entrevista Joan Gabriel Bergas, catedràtic en Enginyeria Elèctrica de la UPC: "Són set 'barcelones' que van caure de cop"
- PRIMER DE MAIG ¿Per què l'1 de maig és el Dia del Treball?
- Futbol Sis partits de sanció a Rüdiger, que els aprofita per operar-se
- Champions league Dembélé silencia l’Arsenal i acosta el PSG a la final de Múnic
- Apunt ¿S’ho imaginen?