TREBALLADORA DEL SEGLE
Una dona de 94 anys celebra que en fa 44 que treballa en un McDonald's
"No ho puc deixar. És una raó per llevar-se al matí, la gent és molt agradable", assegura Loraine Maurer

abuelita mcdonalds-700x434
Loraine Maurer, de 94 anys, ha celebrat que en fa 44 anys que treballa a McDonald's a Evansville (Indiana, Estats Units) i vol seguir darrere el taulell perquè no té previst jubilar-se, segons han informat mitjans locals.
Els seus companys de feina i els seus clients més fidels van celebrar amb ella, dijous passat, que la nonagenària és empleada de la mateixa empresa a la seva ciutat des del 1973, segons la web de McDonald's a Evansville.
Loraine Maurer, Aged 94, working in McDonalds for 44yrs... you'd think she'd have a promotion by now? pic.twitter.com/QnqgMlQDCK
— Richard (@richardwadeuk) 27 de marzo de 2017
MISS LORAINE, 44 ANYS DE SERVEI
Maurer va rebre les felicitacions dels clients que van anar al restaurant on treballa actualment, i va bufar les espelmes d'un pastís decorat amb el logotip de la popular cadena de menjar ràpid i la frase "Miss Loraine, 44 anys de servei".

La incansable empleada ha explicat a la cadena de televisió ABC News que va començar a l'empresa després que el seu marit es veiés obligat a deixar de treballar a causa d'una discapacitat, perquè es va veure "massa jove" per quedar-se a casa.
FORTS LLAÇOS AMB ELS CLIENTS
A partir de llavors, la senyora, que no planejava quedar-se tants anys a la feina, ha assegurat que va forjar una relació especial amb els seus clients, que fins i tot la van ajudar a superar la mort del seu marit set anys després.
"Loraine té bastants seguidors, sense exagerar, de veritat. Ella té molts clients molt lleials que venen especialment al nostre restaurant per veure-la", ha dit la propietària del restaurant, Katie Kenworthy, que el dirigeix des de fa dos anys amb el seu marit.
ELS SEUS FILLS JA S'HAN JUBILAT
Segons mitjans locals, els quatre fills de Maurer s'han jubilat, però ella no vol deixar de treballar.
"No ho puc deixar. És una raó per llevar-se al matí, la gent és molt agradable", ha afegit.
ES LLEVA A LES 3 DE LA MATINADA
Maurer treballa al torn de l'esmorzar els divendres i els dissabtes, es lleva a les 3 de la matinada i arriba dues hores després al restaurant.
Notícies relacionadesSegons McDonald’s, la incombustible senyora, que té sis nets i set besnets, és una de les treballadores més longeves de la cadena al món.
ALTRES NONAGENÀRIES DE LA CADENA
No obstant, altres nonagenàries també formen part de la plantilla de la multinacional, com Goh Gwek Eng, de Singapur, que té 92 anys, i Harriett Clopper, de Maryland i de 95 anys.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Energia Red Eléctrica ja va alertar al febrer del risc de "desconnexions severes" de llum pel 'boom' de les renovables
- Successos Un piròman provoca nou incendis en mitja hora a Cambrils i deixa danys en comerços i restaurants
- Conseqüències de l’apagada El Govern té un pla b amb reserves de gasoil per si hi ha una altra apagada
- Entrevista Joan Gabriel Bergas, catedràtic en Enginyeria Elèctrica de la UPC: "Són set 'barcelones' que van caure de cop"
- PRIMER DE MAIG ¿Per què l'1 de maig és el Dia del Treball?
- Futbol Sis partits de sanció a Rüdiger, que els aprofita per operar-se