prèvia de la superbowl
Chris Martin canta una cançó de David Bowie
El líder de Coldplay canta 'Heroes' en un vídeo d'un programa de televisió dels EUA
Chris Martin, líder del grup Coldplay, ha participat en un vídeo en què se'l pot veure cantant 'Heroes', de David Bowie. En el clip es veu Martin anant a la Super Bowl 50, que se celebrarà a San Francisco, en què actuarà a la mitja part del partit. Aquesta aventura l'ha compartit ni més i ni menys que amb James Corden, el presentador de 'The Late Late Show'.
D'aquesta manera comença el vídeo del Carpool Karaoke. El contingut es va publicar a Youtube el 2 de febrer passat i en tres dies ha superat els tres milions de reproduccions.
Notícies relacionadesMartin, que està fent autoestop, puja a la camioneta de Corden i comença el viatge. Casualment, a la ràdio hi sona 'Adventure of a lifetime', un dels més senzills recents de Coldplay. Tots dos canten i ballen al ritme de la música, i més tard, Martin i Corden parlen sobre regles de futbol americà.
Gairebé al final del vídeo també es pot veure una situació peculiar entre tots dos, una mica romàntica.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Energia Red Eléctrica ja va alertar al febrer del risc de "desconnexions severes" de llum pel 'boom' de les renovables
- Nova instrucció als registres El Govern aprova una instrucció per fer efectiva la prohibició dels ventres de lloguer
- Successos Un piròman provoca nou incendis en mitja hora a Cambrils i deixa danys en comerços i restaurants
- Conseqüències de l’apagada El Govern té un pla b amb reserves de gasoil per si hi ha una altra apagada
- Entrevista Joan Gabriel Bergas, catedràtic en Enginyeria Elèctrica de la UPC: "Són set 'barcelones' que van caure de cop"
- PRIMER DE MAIG ¿Per què l'1 de maig és el Dia del Treball?