Un dissabte negre

Sense entrades… i un pèssim càtering

Als socis i simpatitzants del Barça no els quedarà un bon record del 29 de novembre passat. Molts no només es van quedar sense tiquets per una fallada informàtica, sinó que d’altres, els que van pagar una bona suma per una entrada vip amb dret a un menjar selecte, van comprovar que l’àpat no estava a l’altura. El club s’ha disculpat.

Sense entrades… i un pèssim càtering
2
Es llegeix en minuts
Emilio Pérez de Rozas
Emilio Pérez de Rozas

Periodista

ver +

El dissabte negre provocat pel caos de les entrades, el 29 de novembre, no va ser només un pèssim dia per a 7.500 socis del Barça que van suar tinta per entrar a l’Spotify Camp Nou i assistir al duel contra l’Alabès (3-1), cosa que diversos centenars d’ells no van poder fer atès el desastrós servei ofert pel club que presideix Joan Laporta. Aquell dia també va ser atziac per a desenes de socis i simpatitzants culers que havien adquirit una de les costoses entrades vip. Atesa l’hora a què es jugava el partit (16.15 hores), van decidir pagar pel càtering que el club servia en un saló de l’Hotel Hyatt, antic Princesa Sofia.

Segons va explicar aquest dimecres José Manuel Lázaro, antic cap de premsa del primer equip i, ara, col·laborador de Versió RAC1, programa amb què Toni Clapés acaba de guanyar un premi Ondas, el càtering ofert pels responsables del departament Hospitality de l’entitat blaugrana no va ser únicament escàs, sinó un autèntic desastre, segons han admès alguns dels socis amb qui ha contactat EL PERIÓDICO després d’escoltar les explicacions de Lázaro.

"Hi va haver un greu error en el càtering fins al punt que el club ha hagut de demanar disculpes, per carta, als socis que havien contractat aquest servei que, de moment i per les limitacions del nou Spotify Camp Nou, no es pot servir a l’estadi i s’ofereix en un saló del Hyatt, va explicar Lázaro a RAC1. "El Barça no només ha demanat disculpes a aquests socis sinó que, també, els ha ofert, com a compensació, un nou càtering" en el pròxim partit (13 de desembre, 18.30 hores) al Camp Nou contra l’Osasuna.

Lázaro va fer broma, amb la ironia que caracteritza el programa Versió RAC1, sobre la circumstància que els centenars de socis que es van quedar sense entrada o sense poder accedir a l’Spotify Camp Nou no han rebut cap carta de disculpes, "només els que es van gastar els diners extres al càtering han rebut aquesta missiva i han sigut compensats".

EL PERIÓDICO ha tingut accés a la carta que el Barça ha remès al grup de socis molestos per la baixa qualitat del càtering. La carta, que porta l’encapçalament "Disculpes/Disculpas/Apologize", arrenca amb un reconeixement: "Som conscients que el càtering ofert no va estar a l’altura dels estàndards del club i lamentem les molèsties ocasionades".

"Experiència única"

En compensació a aquest segon (o primer) desastre del fatídic dissabte, el club informa els socis afectats que, en el partit contra l’Osasuna, al mateix Hotel Hyatt, "els oferirem una gran novetat: el càtering anirà a càrrec del prestigiós restaurant Leña, del reconegut xef Dani García. Una proposta gastronòmica que els permetrà disfrutar d’una experiència única". Es dona la circumstància que aquest és el restaurant on va sopar Leo Messi la nit en què va visitar el Camp Nou de manera clandestina.

Notícies relacionades

"Com a prova del nostre compromís, us oferim dues entrades per al partit de bàsquet entre el FC Barcelona i l’Olympiacos, del 12 de desembre, a les 20.30 hores, al Palau Blaugrana". Això sí, el club recomana que els socis que acceptin aquestes dues entrades "siguin aficionats del FC Barcelona". "És a dir –va dir fent broma Lázaro–, que no siguin grecs".

A EL PERIÓDICO li consta que diversos socis afectats han rebutjat les entrades perquè ells són, especialment, futbolers i no els interessa l’esport de la cistella.