TRENDING BARÇA
¿Qui va fer la foto dels Rolling Stones amb la samarreta del Barça?
La foto de Mick Jagger, Keith Richards i Ronnie Wood, els tres membres en vida dels Rolling Stones (descansi en pau Charlie Watts), amb la samarreta del Barça ha omplert de lògic orgull el barcelonisme sociològic: el dinosaure més gran del rock i el club de futbol que aspira a ser el més reconeixible del món donant-se la mà i traient-li la llengua al totpoderós Reial Madrid en el clàssic de dissabte vinent.
La notícia sense la fotografia tindria igualment la seva gràcia, però no hauria tingut tant impacte. Els cercadors digitals donen una llista infinita de mitjans i llocs d’internet que recullen la informació amb la imatge en qüestió.
S’ha de recordar que no és el Barça el primer club de futbol amb els qual els Stones s’han associat. Abans ho van fer amb el PSG, el 2017, amb l’excusa del pas per París de la gira ‘No filter’. Es va materialitzar en una línia de roba i accessoris en els quals es fonia la simbologia de les dues marques, l’escut futbolístic i la famosa llengua dissenyada per un estudiant d’art a Londres anomenat John Pasche (i no per Andy Warhol, com es va creure durant molt temps). Exactament van fer el mateix després amb l’AC Milan.
A Londres
Però la foto de Jagger, Richards i Woods amb la samarreta no la tenen el PSG i l’AC Milan. I els seus futbolistes no van jugar mai amb l’icònic símbol al baix ventre. Això sí que és exclusiu del Barça, que compta amb la força de Spotify per aconseguir aquest tipus d’accions que fusionen el futbol i la cultura pop.
La foto en qüestió amb els il·lustres rockers es va fer a Londres al setembre i es va poder mantenir el secret fins al dia de l’anunci. No la va fer ningú del FC Barcelona. Va ser un fotògraf de l’equip dels Rolling Stones. En la sessió, de fet, no hi havia ningú del Barça, ni tan sols el vicepresident de màrqueting, Juli Guiu, que com se sap és promotor musical (de Cap Roig, en particular).
Ara falta saber si algun dels membres dels Stones acudirà a la llotja de Montjuïc. No hi va haver visita de Drake ni Rosalía quan els seus respectius discos es van estampar a la samarra blaugrana.
La maledicció Mick Jagger
Notícies relacionadesDels tres, el més futboler és Mick Jagger, que s’identifica com a seguidor de l’Arsenal, tot i que al ‘barceloní’ Ronnie Wood se l’ha vist al Camp Nou en algun partit.
Però, compte, potser seria millor que el líder dels Stones no comparegués. A Anglaterra és bastant coneguda l’anomenada ‘maledicció Mick Jagger’. Pel que sembla, la derrota està assegurada cada vegada que presencia un partit de la selecció anglesa. Avisats estem.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Presumpta administració deslleial Els Mossos confisquen documents i joies als marmessors de Pere Mir
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Criança El pediatre Carlos González, sobre l'exposició dels nens a les pantalles: "Fins a aquesta edat, res"
- Energia El Govern central exigeix per a aquesta mateixa tarda a REE i totes les elèctriques totes les dades sobre l'apagada
- Educació superior Creix més del 50% el nombre d’universitaris que han de compaginar estudis i treball en només tres anys
- Infraestructures Renfe prepara 9.000 trajectes en bus per al tall de Rodalies entre El Prat i Vilanova de l'1 al 4 de maig
- Plataformes digitals La moderadora de continguts de Meta registra un ero històric: 2.062 acomiadaments a la torre Glòries