Tennis
Wimbledon | Rafa Nadal vs. Botic van de Zandschulp, en directe
El guanyador de 22 Grand Slams només s’ha enfrontat en una ocasió al neerlandès, en un partit de segona ronda de Roland Garros-2022 que es va saldar amb una còmoda victòria del balear
Rafael Nadal busca els quarts de final a l’herba de Wimbledon. El tennista balear, número 4 del rànquing ATP, s’enfrontarà aquest dilluns a l’holandès Botic van de Zandschulp, número 25, en el tercer torn de la pista central. El guanyador de 22 Grand Slams només s’ha enfrontat en una ocasió a van de Zandschulp, en un partit de segona ronda de Roland Garros-2022 que es va saldar amb una còmoda victòria del balear (6-3, 6-2 i 6-4).
El tennista espanyol Rafa Nadal va arribar aquest dissabte a la ronda de vuitens de final de Wimbledon, tercer Grand Slam d’una temporada en què ha guanyat els altres dos disputats, al superar (6-1, 6-2, 6-4) l’italià Lorenzo Sonego, amb una actuació agressiva a la resta i per la via ràpida per primera vegada aquesta setmana.
- Prestacions ¿A quina edat podràs jubilar-te i cobrar el 100% de pensió? | CERCADOR
- Mesures anticrisi Abonaments gratis de Renfe: ¿Com es pot fer el registre per obtenir el bitllet gratuït per a trens de Rodalies a Catalunya?
- Nou tipus d’agressió Identificat l’autor d’una punxada en una discoteca de La Ràpita
- Llarga lluita contra el càncer Mor la cantant Olivia Newton-John als 73 anys
- Madrid-Barcelona Una avaria deixa un Avlo aturat a Tarragona
- Madrid-Barcelona Una avaria deixa un Avlo aturat a Tarragona
- Mort d’una estrella John Travolta s’acomiada d’Olivia Newton-John: «Vas fer les nostres vides molt millors»
- UNA MUSA AMB PATINS 'Xanadu': 40 anys a l'olimp del 'kitsch'
- Vídeo La participació d’Olivia Newton-John a Eurovisió abans de ‘Grease’: va ser rival d’ABBA i el seu ‘Waterloo’
- Les noves temperatures i l’apagada d’aparadors entra en vigor aquest dimecres El Govern exhibeix fermesa en l’estalvi energètic però acusa la batalla amb el PP