PER UNA TEMPORADA
Carlos Ortiz renova amb el Barça de futbol sala fins al 2023
El veterà tanca blaugrana, de 38 anys, es quedarà un any més
Carlos Ortiz es quedarà un any més al Barça, fins als 39 anys. Després de la seva primera temporada al club català, el veterà jugador madrileny ha decidit quedar-se després d’un fantàstic any, havent guanyat la Copa d’Espanya, la Supercopa d’Espanya, la Champions i la Lliga.
📢 @ortiz23futsal renova per una temporada més!
— 🏆 Barça Futbol Sala 🏆 (@FCBfutbolsala) 29 de junio de 2022
🖋 Ortiz seguirá de 🔵🔴 hasta junio de 2️⃣0️⃣2️⃣3️⃣ pic.twitter.com/jCYgybo3Up
El tanca de l’equip ha disputat 39 dels 50 partits d’aquesta temporada i ha sigut un jugador clau per a Jesús Velasco. «He encaixat molt bé al vestidor, el grup humà és espectacular i tenia moltes ganes de seguir un any més i de demostrar-me a mi mateix i a tothom que puc continuar donant un bon nivell i ajudar el club a continuar guanyant títols», assegura Ortiz després de la seva primera temporada com a culer.
A l’octubre farà 39 anys i prefereix no posar-se límits quant a la seva continuïtat als terrenys de joc. «No em plantejo el futur, aquesta temporada m’ha anat bé així. Em vaig proposar disfrutar de cada partit, cada entrenament i cada viatge com si fossin els últims i el meu cap ho ha agraït, perquè he estat centrat en el que tocava».
Després del Mundial i Eurocopa, va deixar la selecció espanyola després de ser el jugador amb més internacionalitats (215 partits). «Em vull centrar en el club després d’haver deixat la selecció, i crec que físicament agrairé els moments de recuperació». Amb el cap posat en el Barça, continuarà disfrutant una temporada més al conjunt blaugrana.
- Girona haurà de pagar més de 300.000 euros per 42 sentències favorables als treballadors municipals
- Deu nous creuers faran escala per primera vegada a la Costa Brava
- Metges de família alerten de l'excés de medicació en gent gran
- Més mobilitzacions Els metges de Catalunya tornaran a fer vaga el 19 i 20 de març
- Educació a Catalunya CCOO sortirà als carrers per denunciar l’emergència educativa de l’Hospitalet: «Els docents n’estan farts»
