Setzens de final del torneig del KO
El Girona sorprèn el Cadis i es cola a vuitens de la Copa (2-0)
Dos gols de Valery a la segona part aixequen l’equip de Francisco (2-0)
Abelardo pateix una ‘maneta’ a Almeria en el seu debut al capdavant de l’Alabès (5-0)
Li està costant assaltar la zona de ‘play-off’ a la Lliga, però la Copa continua donant alegries al Girona. Va superar l’anterior ronda amb una èpica remuntada contra el Lugo a Montilivi i aquest dissabte va repetir èxit al mateix escenari davant un rival de Primera, un Cadis sorprès per la voracitat del quadro català en la segona part (2-0). Dos gols de Valery van situar els homes de Francisco en els vuitens del torneig, que es disputaran l’última setmana de gener.
Ja va avisar Álvaro Cervera, l’entrenador del Cadis, que la Copa no seria prioritària per al seu equip, ubicat de moment en una meritòria novena plaça a la Lliga, set punts per sobre del descens. Els grocs podran centrar-se ara en exclusiva en la meta de la permanència després del seu fiasco a Girona.
Retorn de Stuani
Un gol anul·lat per fora de joc (m. 28) va ser el més ressenyable de la primera meitat d’un xoc que es va decidir al començament del segon acte. Valery va obrir el marcador al rebre un passi de Nahuel Bustos (m. 48) i va segellar el triomf poc després després d’una acció de Samu Saiz mal defensada pels andalusos (m. 58). Stuani va jugar l’última mitjana hora.
A Almeria, Abelardo va tenir un debut nefast a la banqueta de l’Alabès, que es va portar una ‘maneta’ del tercer classificat de Segona. Sadiq Umar (2), Aketxe, Battaglia a pròpia meta i Juan Villar van marcar els gols del quadro andalús, que es fica també en els vuitens.
Enuig del Pitu
Notícies relacionades«Surto molt decebut amb el partit que hem fet. Hem de canviar. Si juguem així a la Lliga ens passarà factura. Hem de ser un equip compacte, esperem que això sigui un pal que ens serveixi per rectificar», va assegurar el Pitu, que va substituir aquesta setmana Machín al capdavant de l’Alabès, en qui afronta la seva segona etapa.
«Cal fer un treball futbolístic més que de mentalització i evitar errors individuals», va afegir Abelardo. L’Alabès va jugar amb 10 des del minut 34 per l’expulsió de Pina amb vermella directa. El seu pròxim rival, dimarts a Mendizorroza, serà el Sevilla.
- SECTOR IMMOBILIARI Fons i promotores preparen la venda de més de 30.000 vivendes de lloguer a Espanya per 5.000 milions d’euros
- València Antonio Tejero, ingressat en estat greu en un hospital de València
- Assetjament escolar Els Mossos investiguen el suïcidi d’un menor a Lleida que va denunciar ‘bullying’
- Fons i promotores preparen la venda de més de 30.000 habitatges de lloguer
- Inditex intercanvia terrenys amb Alcampo per fer la nova seu a Sant Adrià
- Sense sortir de la comarca El poble a només 30 minuts de Rubí ideal per a una escapada de natura sense sortir del Vallès
- EL CLÀSSIC DE DIUMENGE Lamine Yamal es destapa per anar al Bernabéu
- Infància Elena Codina, pediatra: «Els nens poden passar 8 hores al dia a l'escola sense cap legislació que els protegeixi a nivell ambiental»
- MACROECONOMIA Hisenda planteja que el repartiment d’ingressos derivats de l’IRPF i de l’IVA arribin «alhora» a autonomies i l’Estat
- Obituari Mor als 81 anys Anna Balletbò, exdirigent del PSC
