la final de la Champions
Emergències atén 57 seguidors anglesos per lipotímies
Molts casos eren per ingesta d'alcohol i totes les intervencions han sigut al centre de Madrid
liverpool /
El dispositiu de seguretat organitzat entorn de la final de la Champions va atendre dijous 57 persones al centre de Madrid, la major part per marejos i lipotímies degudes a l’aglomeració d’assistents a les activitats previstes al voltant del partit de futbol que enfrontarà aquest dissabte el Tottenham i el Liverpool.
Segons han indicat a Efe fonts d’Emergencias Madrid, Samur-Protección Civil va dur a terme aquestes assistències, cap de greu, en el triangle entre la Puerta del Sol, la plaça Mayor i Callao, zona on es desenvolupen activitats i concerts dins de la celebració de la Lliga de Campions.
Aglomeracions
Notícies relacionadesLa major part dels incidents van tenir lloc a partir de les 20.00 hores i es van deure a marejos i lipotímies –algunes per ingesta d’alcohol– a causa de les aglomeracions que es van produir en aquest triangle de cara al concert de Sebastián Yatra programat per a les 22.00 hores.
El lloc sanitari que Samur ha instal·lat al carrer Carretas va ser el punt en el qual més atencions es van produir, tot i que des d’Emergencias Madrid apunten que també van prestar atencions els anomenats 'linxs’ (el personal d’aquest servei d’atenció sanitària que patrulla amb bicicleta) i els 'falcons’, aquells que formen part de la unitat de motos.
- Mort digna La Fiscalia no veu delicte en l’actuació dels membres del comitè d’eutanàsia de Noelia
- Xarxes socials ‘Happy slapping’, el perillós repte d’agredir menors per ‘likes’: "Multiplica la humiliació per a la víctima"
- Art Com visitar gratis el Museu Picasso de Barcelona amb visita guiada inclosa
- Montsià Mor un treballador de manteniment de camins a Ulldecona (Tarragona) en caure per un desnivell
- Memòria històrica Barcelona reposarà la 'stolpersteine' destrossada d’un deportat a un camp de concentració nazi
