ADN Barça
Tanzània aconsegueix plaça en la Copa Àfrica de la mà d'Amunike
L'exblaugrana corona la gesta per a un país que feia 39 anys que no es classificava per al torneig

zentauroepp44277476 amunike190325175319 /
El nigerià Emmanuel Amunike, exfutbolista del Barça, ha escrit una brillant pàgina en la història del futbol africà a l’aconseguir classificar la selecció de Tanzània per a la fase final de la Copa Àfrica al vèncer per 3-0 Uganda a Dar es Salaam. Tanzània aconsegueixe plaça com a subcampió de grup. Uganda ja estava classificada com a líder de grup.
Els d’Amunike necessitaven una victòria per tornar a una fase final després de 39 anys i que es donés la carambola que Lesotho no guanyés davant Cap Verd en l’altre partit del grup L. I els tanzans van complir el seu objectiu amb tres gols que, a més, van acabar amb el rècord d’Uganda, que no havia rebut ni un sol gol en la fase de grups. A Praia també es van complir els pronòstics i l’altre partit va finalitzar amb un empat a 1 que deixava fora les dues seleccions.
Simon Msuva, Erasto Nyoni i Aggrey Morris, després del descans, van sentenciar el duel. Seran quatre els representants de l’est de l’Àfrica presents en la final d’Egipte juntament amb Burundi i Kenya.
- Repàs a 10 alcaldes de l’àrea de Barcelona en l’equador del mandat
- Infraestructura 45 anys esperant el pont del Baricentro
- Préstecs Emancipació Illa llança una línia de crèdits sense interessos per ajudar els joves a pagar l’entrada del seu primer habitatge
- Predicció La calor s’intensifica a partir de dilluns i algunes zones de Catalunya arribaran als 40 graus
- Un professor del Conservatori del Liceu, acusat d’agressió sexual
- Perills del mosquit tigre: malalties que transmet i per això has d’avisar si et pica
- Resposta dels conservadors El PP lamenta que Sánchez opti per una "agonia lenta" i rebutja la censura: "Arribarem a la Moncloa d'una manera molt més neta"
- Compareixença a Ferraz Sánchez admet que ha perdut la majoria social i resistirà fins al 2027: "Lliurar el país al PP i Vox seria una irresponsabilitat"
- Perfil Montse Mínguez, els ulls de Salvador Illa a l'equip interí del PSOE després del cas Santos Cerdán
- Preinscripció escolar a Catalunya El 91,5% dels alumnes d'I3 i el 89,6% dels de 1r d'ESO han estat admesos al centre públic demanat en primera opció