ADN Barça
Tanzània aconsegueix plaça en la Copa Àfrica de la mà d'Amunike
L'exblaugrana corona la gesta per a un país que feia 39 anys que no es classificava per al torneig

zentauroepp44277476 amunike190325175319 /
El nigerià Emmanuel Amunike, exfutbolista del Barça, ha escrit una brillant pàgina en la història del futbol africà a l’aconseguir classificar la selecció de Tanzània per a la fase final de la Copa Àfrica al vèncer per 3-0 Uganda a Dar es Salaam. Tanzània aconsegueixe plaça com a subcampió de grup. Uganda ja estava classificada com a líder de grup.
Els d’Amunike necessitaven una victòria per tornar a una fase final després de 39 anys i que es donés la carambola que Lesotho no guanyés davant Cap Verd en l’altre partit del grup L. I els tanzans van complir el seu objectiu amb tres gols que, a més, van acabar amb el rècord d’Uganda, que no havia rebut ni un sol gol en la fase de grups. A Praia també es van complir els pronòstics i l’altre partit va finalitzar amb un empat a 1 que deixava fora les dues seleccions.
Simon Msuva, Erasto Nyoni i Aggrey Morris, després del descans, van sentenciar el duel. Seran quatre els representants de l’est de l’Àfrica presents en la final d’Egipte juntament amb Burundi i Kenya.
- Partit Popular Toni Nadal, al Congrés del PP: «A Mallorca parlem català, no mallorquí»
- Polèmica L’alcaldessa de Palafrugell nega que s’hagi prohibit als grups d’havaneres afegir-se al públic si canta ‘El meu avi’
- Comerç La FNAC d’El Triangle s’acomiada avui amb grans rebaixes
- Apunt Una vergonya absoluta
- El mapa territorial Enquesta CIS: El PSOE assetja cinc governs autonòmics del PP en l’equador de la legislatura