LA FINAL DEL BERNABÉU
River-Boca: esgotades les primeres localitats
Els socis del Madrid inicien la revenda de les entrades aconseguides a través del club i la Conmebol treu aquest dimarts 20.000 tiquets més
river /
Les primeres localitats que es van començar a distribuir per assistir a la gran final de la Copa Libertadores que es disputarà a Madrid diumenge vinent (Santiago Bernabéu, 20.30 hores) s’han esgotat en poques hores, tant a través de la web oficial del Reial Madrid com a la pàgina de la Conmebol, la confederació del futbol sud-americà, responsable del partit.
El conjunt blanc va oferir diumenge a través de la seva pàgina web 10.000 entrades exclusivament per als socis del club, que es van esgotar en una hora i mitja, quan estava previst que estiguessin a la venda almenys nou hores. Curiosament, ja han començat a revendre’s a través de webs com ara Milanuncios.com localitats per a la final de la Copa Libertadores amb el vell i típic text d’"ofereixo un bolígraf i una entrada" a preus que oscil·len entre els 250 i els 1.000 euros. Aquestes entrades, que no són falses, procedeixen de les adquirides per socis del Madrid que han decidit fer l’agost en plena preparació de les festes nadalenques.
Ple assegurat
La Conmebol també va esgotar en poques hores les primeres 20.000 entrades que va vendre a la seva pàgina web. Aquest dimarts s’iniciarà la distribució del segon bloc de tiquets, 20.000 més. I, si es manté el mateix ritme de venda, amb prou feines estaran una hora en oferta. El ple a l’estadi Santiago Bernabéu està, per tant, assegurat.
Així mateix, i tal com ha comprovat aquest diari, algunes webs especialistes en vendes de localitats per a tota mena d’esdeveniments, no només esportius, sinó també d’obres de teatre i grans concerts de música, ja han començat a vendre entrades per a la final del Bernabéu, a preus que van des dels 176 (al gol nord o sud del Bernabéu) fins als 480 euros.
Els canals oficials de venda
Notícies relacionadesLes localitats oficials que es venen a través de la web de la Conmebol s’han de descarregar al telèfon mòbil, que serà l’únic mètode permès per accedir diumenge a l’estadi Santiago Bernabéu. Oficialment, les entrades ja esgotades i les que s’oferiran a partir de dimarts van des dels 80 fins als 180 euros, preus molt per sobre del que van costar els tiquets per accedir a la Bombonera o el Monumental, les millors entrades del qual costaven precisament 80 euros.
També els hotels madrilenys han decidit posar pels núvols els preus de les habitacions dels establiments ubicats al centre de la capital espanyola, segons l’oferta que apareix en diverses pàgines com ara Booking.com. Si una habitació doble d’un hotel de quatre estrelles madrileny costa en els primers dies del pont d’aquesta setmana entre 135 i 150 euros, la nit prèvia al partit no baixa de 300 euros; una altra mostra de l’interès que està despertant el partit.
- Patrimoni històric Alerta per la contínua demolició d’estacions de ferrocarril centenàries
- Els excessos de la paternitat Els pares helicòpter aterren a la facultat per protegir els seus fills
- Sistema de salut 70 anys del Vall d’Hebron, el gran hospital públic català
- La gestió de la dana Mazón va veure vídeos de les inundacions a El Ventorro i ara sospesa dimitir
- Privacitat "Jo mai dono el DNI": un expert explica com donar les teves dades de forma segura en hotels i allotjaments
- Lluita per la presidència del Barça L’oposició busca enderrocar Laporta mitjançant una complexa unió
- Acte a la Generalitat Illa llança la seva reforma de l’administració pública de la Generalitat amb 50 propostes d’experts
- Declaració Vilaplana afirma al jutjat que Mazón no semblava tenir pressa «per arribar enlloc»
- Nova cita cultural Òmnium Cultural s’alia amb l’IEC per transformar la Nit de Santa Llúcia en l’equivalent literari dels Premis Gaudí
- Polítiques públiques Les cinc claus de la reforma de l’administració de Catalunya: de la reducció de la burocràcia a l’ús de la IA
