Betis-Sevilla
L'espectacular arenga de Joaquín abans del derbi
El capità verd-i-blanc es va encarregar de motivar els seus companys
Joaquín va ser el gran protagonista bètic en el derbi sevillà. Ho va ser durant el partit perquè va marcar, en la primera pilota que va tocar, el gol de la victòria, però, abans del partit, es va encarregar de portar la veu cantant per motivar els seus companys. El capità verd-i-blanc, que va començar el partit des de la banqueta, va fer una arenga tan espectacular com efectiva perquè els jugadors verd-i-blancs sortissin a totes.
L’escena és breu. La plantilla del Betis és al vestidor pocs minuts abans de l’inici del derbi contra elSevilla i el tècnic, Quique Setién, els concentra a reunir-se per escoltar l’al·legat de Joaquín. Els jugadors li fan cas i el capità procedeix a proclamar el seu discurs: "Gent, ja sabem el que ens juguem avui. 50.000 ànimes animant-nos. 90 minuts. Cada detall: compromís, actitud, lluita i entrega. Mirem als ulls el company i veiem que posa el peu fins al final i nosaltres, darrere. 90 minuts. Pilota dividida, per dalt. Els primers minuts, forts. Això és el que ens portarà a la victòria avui".
I a Joaquín li va sortir bé la jugada. Tornava als terrenys de joc després d’una lesió muscular i sense ritme de competició, però, malgrat tot, va ser la clau bètica del derbi.
- Òbit Mor Verónica Echegui als 42 anys
- Històries de les Glòries (4) L’escalèxtric viatger de Porcioles
- "Tiren per terra tot el nostre esforç"
- Servei d’Aigües de Catalunya Una sentència tomba la pujada de l’aigua en una ciutat de l’àrea de Barcelona per «frau de llei» i «desviació de poder»
- Perfil Verónica Echegui, l’actriu que va saber desmarcar-se de la Juani per construir-se una carrera