ELIMINADES DE L'EUROPEU
Espanya se'n va al carrer contra Àustria en la tanda de penals
La selecció de Vilda paga la seva falta de punteria i s'acomiada del torneig a quarts
rpaniagua39504227 nina burger r of austria vies with marta torrejon l of s170730211601 /
La selecció espanyola es va quedar a un pas de colar-se entre les quatre millors de l’Eurocopa femenina que es disputa a Holanda. El combinat de Jorge Vilda va tornar a patir els mateixos mals que contra Anglaterra. Va tenir més possessió (el 64%), va xutar més (20 a 4), va completar més passades (596 per 154 d’Àustria) i es va merèixer el triomf, però sense gol poc es pot fer.
⏰ After extra time ⏰
— UEFA Women's EURO (@UEFAWomensEURO) 30 de julio de 2017
🇦🇹 Debutants Austria win 5-3 on penalties!
Reaction 👉 https://t.co/4uhVCOQaNT
#WEURO2017 #AUTESP pic.twitter.com/BSVE62Nc1m
Els 90 minuts i la pròrroga van acabar sense novetats (0-0) i a la tanda de penals l’error de Meseguer va condemnar la Roja. Les centreeuropees van fer ple (5-3) i s’enfrontaran a semifinals amb Dinamarca, que va donar la sorpresa a l’eliminar la poderosa Alemanya.
Llista polèmica
No van a faltar les crítiques per al tècnic, que va prescindir en la llista de la gran estrella, Vero Boquete, i de Sonia Bermúdez, segona màxima golejadora de la Lliga Iberdrola. A la pitxitxi, l’exblaugrana Jenni Hermoso, fitxada pel PSG, la va deixar ahir a la banqueta i no va entrar fins al minut 75.
Va ser seu l’últim xut de la Roja abans d’arribar a la pròrroga. Poca història va tenir la resta del matx, amb Àustria tancada a la seva àrea centrant tot el perill en les jugades a pilota parada i Espanya dominant el matx sense profunditat ni punteria.
Només un ensurt
Notícies relacionadesUn cop de cap de Prohaska aturat per Sonia Paños (m. 52) va ser l’únic ensurt per a la Roja, que va ensumar el gol en un xut de Meseguer que gairebé s’empassa la portera Zinsberger (m. 56). En la tanda final, Espanya va marcar els seus dos primers llançaments gràcies a Olga García i Amanda, però Meseguer va fallar el tercer. Corredera va marcar el quart i ja no hi va haver necessitat del cinquè, ja que les austríaques es van mostrar infal·libles.
Per Espanya, que es va quedar sense igualar les semifinals de l’Europeu del 1997, van jugar Paños; Corredera, Torrejón, Paredes, Mapi León; Losada (Putellas, m. 68), Meseguer, Sampedro; Latorre (Jennifer Hermoso, m. 76), Mari Paz i Caldentey (Olga García, min. 56). El partit, disputat a l’estadi Willem II de Tilburg, va ser seguit per 5.000 espectadors.
- Apunts polítics de la setmana ¿Hi ha una ‘alerta ultra’ a Catalunya?
- La lupa Araujo i el Barça se separen
- El més alt de la Vall d’Aran El poble de Catalunya que recomana ‘National Geographic’: amb cases de pedra, moltes flors i unes vistes espectaculars del Pirineu
- La torre de la Sagrada Família que va veure Gaudí fa 100 anys
- Joan Baltà, director de Barcelona Sagrera Alta Velocitat: "L’estació de la Sagrera encara necessita sis anys més d’obres"
- Els ‘textos explícits’ i l’encant del dolentot
- Gran trobada editorial a Mèxic Mendoza vola a la FIL per passar el testimoni de la seva Barcelona literària
- La cuina d’una obra mestra Rosalía, una cap que sap escoltar
- EL disc de la setmana Revifant la flama de Kurt Weill
- Ajuda. A la recerca d’una nova generació BCN crea una beca per a autors llatinoamericans
