FUTBOL
Recital de Munir en la golejada de la sub-21 davant San Marino
Espanya va arrasar el seu feble rival amb un doblet del nou davanter del València per seguir amb opcions de classificar-se per a l'Europeu de Polònia (6-0)

munir
Espanya va complir els pronòstics i va golejar San Marino per 6-0 en un partit en què va ser infinitament superior al seu rival i que li permet calibrar el seu joc de cara al vital partit de dilluns que ve a Suècia, on posarà en joc moltes de les seves opcions de classificar-se per a l'Europeu de Polònia 2017. La sub-21 no va tenir cap problema per superar àmpliament la 'ventafocs' del grup, i només li va caldre jugar fort en el primer temps per resoldre clarament el compromís.
Els de Celades van col·leccionar des dels primers compassos una successió d'ocasions per obrir el marcador. La més clara va ser una de Munir després d'estavellar una pilota en un pal quan amb prou feines havien transcorregut tretze minuts de joc. La paciència d'Espanya va trobar la seva recompensa en la jugada següent, després d'una centrada d'Óliver Torres que va picar de cap el debutant Diego González per inaugurar el marcador.
MINA TAMBÉ FIRMA UN DOBLET
Notícies relacionadesEl combinat nacional bolcava el seu joc per la dreta, ja que Santi Mina deixava la seva banda per ajuntar-se al centre amb el seu nou company al València, per la qual cosa Deulofeu es va convertir en el malson de la defensa de San Marino. Un centre seu va ser rematat a la xarxa per l'exdavanter del Barça quan amb prou feines s'havia sobrepassat el primer quart d'hora de partit.
Espanya jugava al seu aire i va desaprofitar una infinitat d'ocasions per ampliar la seva renda, si bé no va ser fins passada la mitja hora quan de nou Munir va anotar després de robar una pilota a la frontal i treure un potent xut per batre Benedettini. El quart va arribar just abans del descans, a l'aprofitar Santi Mina una nova assistència d'Óliver. Amb els deures fets, Espanya va abaixar la intensitat en el segon temps, i no va ser fins a la recta final del xoc quan va ampliar el seu compte, amb el segon gol de Mina i el primer d'Iñaki Williams.
Espanya, 6 - San Marino, 0
Gols: 1-0, min. 14: Diego González. 2-0, min. 17: Munir. 3-0, min. 36: Munir. 4-0, min. 45: Santi Mina. 5-0, min. 84: Sani Mina. 6-0, min. 88: Williams.
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Guerra a Ucraïna Trump es limita a amenaçar Rússia amb aranzels mentre rearma Ucraïna
- Comissió Bilateral Estat-Generalitat ERC veu insuficient el nou finançament: "La música sona bé, però les concrecions són mínimes"
- Finançament autonòmic Andalusia esclata contra l’acord de finançament amb Catalunya i el Govern li ofereix acollir-se al mateix model
- Successos La investigació de l’incendi de Paüls apunta a l’acció humana com a causa: negligència o provocat
- Estudi científic ¿Per què algunes persones necessiten posposar més vegades el despertador? La ciència té una resposta (i afecta més les dones)