LA LLIGA DE CAMPIONS

Mourinho: "El mateix àrbitre em va deixar a Itàlia amb nou i em va xiular un penal inexistent"

El tècnic portuguès critica l'actuació del col·legiat Gianluca Rocchi en el partit davant el City i en un derbi Inter-Milà

2
Es llegeix en minuts

L'entrenador del Reial Madrid, José Mourinho, ha desvelat que ja tenia una mala experiència amb l'àrbitre italià Gianluca Rocchi, que en un derbi milanès va expulsar dos jugadors del seu equip d'aleshores, l'Inter de Milà, i va assenyalar "un penal inexistent", com el que aquest dimecres ha patit, segons el seu punt de vista, Álvaro Arbeloa al partit davant el Manchester City, que ha acabat 1-1.

"El conec des d'Itàlia. En un Inter-Milà ens va deixar gairebé tot el partit amb 10 i part amb nou, també per un penal inexistent", ha assegurat a les televisions amb els drets de la Champions. "Ara ha passat això i el col·legiat, que està al costat de la porteria, a 10 metres del penal, també ha decidit que ho és. He d'estar tranquil. Encara tinc una sanció pendent de la UEFA, a la qual vull agrair el regal pels meus 100 partits a la Lliga de Campions, una placa molt bonica", ha afegit irònic.

Ja a la roda de premsa, el tècnic portuguès ha assegurat que el que ha viscut davant el City no està entre els seus pitjors records. "He perdut una semifinal amb un gol que no ho era perquè la pilota no va entrar. Una altra semifinal en què Pepe va trencar la tíbia i el peroné a Alves. Dues més perdudes per penals. He tingut moments molts pitjors. He jugat a Barcelona una hora amb 10 jugadors, aquí han estat només vint minuts. És un partit acceptable, no dramàtic", ha detallat.

Ocasions desaprofitades

Notícies relacionades

Mourinho també ha lamentat les ocasions desaprofitades pel Reial Madrid a la primera part, abans de l'empat del City a la segona, i ha demanat als periodistes que analitzin l'acció d'Arbeloa en la jugada que ha acabat en penal sobre Kun Agüero i expulsió. "Hem tingut diverses oportunitats de marcar. El 0-2 acabava el partit amb el City totalment controlat. No ho hem aconseguit, i després, en el segon temps, un penal i la vermella. Sou vosaltres els que heu de dir el que ha passat perquè jo estic a la banqueta", ha afirmat.

"Amb el gol en contra i 10 jugadors has de defensar el City amb una plantilla fantàstica. Hem jugat amb 10 jugadors i sense tenir cap de centre del camp a la banqueta tipus Essien, que era important en aquell moment. Hem hagut de defensar, els nois han treballat moltíssim, han fet un partit bo limitats per estar amb 10. Sabíem que el punt ens ficava a vuitens de final sense arriscar", ha sentenciat.