INICIATIVA PIONERA
Un taxista de Londres convertirà el seu vehicle en un hotel per a turistes durant els Jocs Olímpics
David Weekes espera guanyar "uns quants centenars de lliures" per compensar la pèrdua d'ingressos a causa de les restriccions del trànsit
El cotxe està equipat amb un matalàs, un coixí, un edredó, un llum de lectura, cadires, una taula portàtil, una nevera i un iPad

Interior del taxi londinenc que David Weeks lloga com a hotel per a turistes durant els Jocs. /
Un taxista londinenc ha deciditcompensar la pèrdua d'ingressos debido a les restriccions del trànsit pelsJocs Olímpics convertint el seu vehicle en un hotel amb nombroses comoditats, com un frigorífic que funciona amb energia solar i un iPad, segons ha informat el diari'Daily Mail'.
David Weekes lloga el seu taxi per50 lliures (uns 62 euros) la nit. A l'interior, hi ha un mataàs d'espuma viscoelàstica, un coixí, un edredó, un llum de lectura i fins i tot un ós de peluix Paddington. També conté cadires i una taula portàtil per als turistes que vulguin descansar fora del cotxe. El propietari té únicamentdues regles que no es poden trencar: no està permès fumar ni entrar-hi amb mascotes.
Experiència diferent
Weekes confia a guanyar "uns quants centenars de lliures" amb la seva iniciativa i assegura que oferirà als visitants"una autèntica experiència londinenca". "Conec la ciutat com la palma de la meva mà, així que puc donar una informació que no t'ofereix un hotel normal. És una cosa molt diferent i poques persones podran dir que han passat la nit en un taxi londinenc", ha explicat el taxista.
Notícies relacionadesEls hostes tindranprivacitat a la nit, però hauran d'organitzar-se al matí perquè Weekes pugui treballar. El taxi podrà estacionar-se on desitgi el turista, sempre que sigui una àrea amb permís legal per aparcar. Un detall important és que, evidentment, el vehicle no té bany, peròel taxista ofereix el lavabo de casa seva o qualsevol dels lavabos públics de la City.
El vehicle està disponible per a reserves alportal d'allotjaments privats Wimdu. Encara queden dies lliures per reservar al juliol i l'agost.
- Transport públic La L3 del metro de Barcelona s'ampliarà amb 9 noves estacions
- ACTUALITAT BLAUGRANA El FC Barcelona revela que ha venut 3.700 seients vip del Camp Nou per 335 milions d’euros
- Nens vulnerables Expedientat l’educador que va explicar a la ràdio la gestió de la DGAIA amb la nena abusada de 12 anys
- Ocupació Ni 10 ni 20 minuts, aquest és el temps de descans que tenen els treballadors durant la jornada laboral segons l'Estatut dels Treballadors
- Melody: "S’han burlat de mi i per sobre de tot està la salut mental"