ACTUALITAT BLAUGRANA

El FC Barcelona revela que ha venut 3.700 seients vip del Camp Nou per 335 milions d’euros

El FC Barcelona revela que ha venut 3.700 seients vip del Camp Nou per 335 milions d’euros

FCB

2
Es llegeix en minuts
El Periódico

El FC Barcelona ha comunicat aquest dimarts que Barça Hospitality ha superat la venda de 3.700 seients vip per al nou Spotify Camp Nou, a més d’esgotar les VVIP Suites, les localitats més exclusives de l’oferta del nou feu del club blaugrana, amb què es preveuen uns ingressos de més de 335 milions d’euros en els pròxims anys.

Una revelació que apunta al desig de la junta directiva de pressionar la nova auditora del club perquè inclogui aquest concepte i així LaLiga es vegi obligada a retornar l’entitat a la regla de l’1:1 quant al fair play financer, tan necessària per poder fitxar.

«El projecte Barça Hospitality continua consolidant-se com un dels pilars fonamentals de l’Espai Barça, amb una resposta molt positiva per part del mercat. L’última fita ha sigut el ‘sold out’de les VVIP Suites, les localitats més exclusives de la nova oferta vip del club. Amb aquest èxit, ja són quatre les tipologies de producte esgotades: VVIP Suites, Boxes, Premium Seats i Loge Seats, que sumen un total de 1.740 seients venuts», va anunciar el club barcelonista en un comunicat.

Joan Laporta. /

FCB

Amb la venda de totes les VVIP Suites, les opcions disponibles per als aficionats que volen assegurar-se una localitat des del primer partit que es disputi a l’Estadi reformat són els de Player Zone i Pitch Row, que estan ubicats a la primera grada, i els Balcony, situats a la segona grada.

Per la seva banda, els VIP Ring Seats, situats en el primer anell VIP, segueixen disponibles i amb un bon ritme de venda. El club català ja ha venut més de 1.000 seients d’aquesta categoria, amb preus a partir de 5.500 euros per temporada, i està previst que aquests productes estiguin disponibles a partir del gener del 2026.

Notícies relacionades

En total, el FC Barcelona ja ha venut més de 3.700 seients VIP, una xifra que s’espera que representi uns ingressos estimats de més de 335 milions d’euros a mitjà i llarg termini.

Una imatge del futur Spotify Camp Nou. /

FC BARCELONA

La comercialització s’ha basat en contractes multianuals, garantint una forta estabilitat econòmica per al club blaugrana en els pròxims anys i que consolida el nou model de generació d’ingressos impulsat des del projecte Espai Barça.