BÀSQUET

El València Basket es promociona amb una campanya sobre la "cultura de l'esforç"

L'integrant del primer equip Rafa Martínez protagonitza l'anunci acompanyat de joves procedents del planter del club valencià

El ’Valencia Basket Club’ llança aquesta iniciativa amb l’objectiu de promoure els valors de l’esforç i l’esportivitat entre els més joves. / periodico

2
Es llegeix en minuts

ElValència Basketha presentat elprimer anuncide la"cultura de l'esforç", missatge que porta a la seva samarreta aquesta temporada, protagonitzat pels somnis dels seusjugadors del planter. L'anunci, en què participa l'integrant del primer equipRafa Martínez, explica que aquest "tenia un somni" que, amb esforç i la creença que "res és impossible", segons explica el jugador, "es fa realitat".

Després, un dels nens que protagonitza l'anunci explica que ell "té un somni", encara per complir. L'anunci, del qual hi ha vuit versions diferents, culmina amb la llegenda "Cultura de l'esforç. Per avançar i créixer". "És un orgull ser el protagonista d'aquest anunci i que es puguin fixar en mi. Jo vinc d'una família humil, em van inculcar aquests valors i gràcies a ells he pogut arribar a triomfar en aquest esport", ha indicat Rafa Martínez.

Amb ell han compareguttres dels nensque han format part d'aquest anunci, Pablo, Alberto i Ariel, tots ells del planter del clubi jugadors d'algun dels conjunts de categoria aleví, que han explicat que de grans volen ser jugadors de bàsquet i, a més, advocats o metges.

L'anècdota de les lesions

Leslesionsque han patit en les últimes setmanes diferentsjugadors del primer equiphan protagonitzat l'anècdotade la presentació. Un dels nens que participa en l'anunci del club ha explicat que pertany a l'Aleví B però juga també a l'Aleví A, perquè en aquest últim hi ha algunsjugadors lesionats, i  Rafa Martínez ha respost, entre rialles, que en el seu equip també es dóna aquesta circumstància.

Francisco Raga, vicepresident i director general del club, ha explicat que el València Basket "vol fer un pas més en el seucompromís social com a club". "Per a la recuperació del nostre país resulta imprescindible recuperar la cultura de l'esforç, en les nostres samarretes i amb fets", ha continuatRaga.

El vicepresident del club ha explicat que volen que "la societat parli de valors necessaris per aconseguir els èxits i que serveixi d'exemple per als joves que l'esforç és l'únic camí possible per aconseguir les metes". "Rafa Martínez és un exemple, el guió de l'anunci està basat en el seu somni", ha afegit.

Jugador emblemàtic

Notícies relacionades

Per la seva part,Vicente Solá, president del club, ha comentat que "fa dos anys, l'equip va emprendre el camí de la cultura de l'esforç, valor que junt amb l'austeritat ha permès aconseguir petits i grans èxits". "En l'anunci posem com a exemple un dels nostresjugadors emblemàtics, com és Rafa Martínez, que acompanyat per jugadors del planter, transmet la il·lusió a les noves generacions", ha dit.

Segons va informar el València Basket, a principi de la temporada el club va descartar algunes ofertes de patrocini per incloure la llegenda de "Cultura de l'Esforç", malgrat que aquesta no suposa aportació cap econòmica a l'entitat valenciana.